ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Helena - 12 april 2011 10:41



...den 12 april....(är det idag) :)...


Prinsessorna är på dagis och lillprinsen är på skolan,själv är jag hemma hos mamma och pappa och håller på med tvätten (evighetesgörat) :).. Men tycker det går bra ändå.


Idag är det disigt väder ute,men ändå jätte mysigt väder om ni frågar mig.

Det finns snart ingen snö kvar,jepp ni läster rätt vi har inte alls mkt snö kvar i Timrå. Helt ofattbart hur snön bara kan försvinna så mkt på tre dagar. Utanför där jag bor så finns det en lekpark för dagiset som e på bottenplan.


Igår var vi iväg och kolla på ett parhus,ett fint sådant. Och ikväll så ska vi åka och kolla på en lägenhet på 106kvm. så vi får se vad som blir bäst. Parhuset el lägenheten. Just nu tror både jag och älsklingen på lägenheten. Men de kan även bli så att parhuset blir mer attraktivt. vi får se. det ligger ett bud på 145 redan så vi får väl se vad lägenheten säger först..som kostar 80.Tur vi har mamma som ställer upp och vara barnvakt åt alla tre vildarna:) Igår särade vi på dom så mamma hade prinsessorna och lillprinsens faster och farmor hade honom.


Snart kommer älsklingen hem och vi ska äta lunch ihop han och jag <3..ska bli mysigt att få lite "egentid" ihop även på dagen.:P

Nästa vecka kommer att va en behövande vecka för oss båda.



Kom och tänka på idag en sak,det är ju inte många dagar kvar tills min älskade prinsessa fyller 6 år. gud vad tiden springer iväg. Mammas älskade unge!...Och nästa gång dom kommer ner så ska vi på Pippi på Is:) på lillprinsens födelsedag <3

Jag älskar verkligen min familj. den e verkligen helt underbar..jag är så glad över att ja äntligen har fått en "son"  även:) Jag har allt man kan önska sig...två söta små prinsessor och en söt liten prins och världens bästa kung:P...



Älskar er mina hjärtan ni är mitt allt!!!


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards