ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

18:e

Av Helena - 18 oktober 2012 23:55

....Oktober är det idag...

Och det är 31 dagar kvar tills Eddie är beräknad:-)

På Måndag å Tisdag är älsklingen hemma med oss, då ska Emil till barn å göra ett 24h EKG.
Så då måste han ta ledigt hela dagarna å inte klagar jag på de kan ja lova!<3
Jag får va med min älskling 4 dagar på raken å inte bara två.

Vi hinner göra en massa saker som skall göras:-)
Barnkliniken
Barnmorskan
Banken å
En till bank:-)
Allt på B:-)

Idag har vi handlat på maxi, de blev blöjor till Eddie å nappar:-) lika bra att fixa då han snart lär vilja komma ut:-) minst 6 veckor kvar:-)
Jag lovar er ja längtar efter den där doften då de kommer upp på magen! Då dom är som kletigast:-)

Pratade med mina flickor idag, Gud va ja saknar dom, Evelina låg i feber å Ebba hade en kompis som hon var med. Så vi pratade endel å på onsdag kommer de ner ;-) ja längtar så efter att få krama å pussa på mina hjärtan<3

Gud nu har jag en hickande bebis i magen. Gud va han hickar lillkille <3 jag kommer sakna de här med att va gravid å känna alla rörelser <3 det är så mysigt.. De bästa som finns<3
Skulle de inte va för att ja får så ont i fogarna så skulle jag lätt kunna tänka mig fler barn. Men jag vill inte känna mig såhär orkeslös.

Får se om de blir dollar i helgen å köpa mer schampoo och balsam till bb-väskan å tandborstar billiga då vi bara kommer använda de där å sen kasta bort :-) ska försöka hitta en ram till foto som jag ska förstora på Elliot oxå som jag har på tjejerna :-)

Ne nu ska ja chilla runt lite å läsa bloggar. Fan va sugen ja blev på surströmming:-) de va ett tag sen nu;-) känns som de kommer bli en middag ganska snart:-)
Fredag vecka 45 typ:-) om inte vi lär få bebis den helgen:-) haha..
Skulle se ut de att de kommer in en gravid kvinna som ska förlösas som ätit surströmming ;-) tihi!

With Love//Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards