ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Ur en gravids ögon...

Av Helena - 30 oktober 2012 16:00



... Nu är jag less å bebis får gärna komma ut..

Jag hatar att ha ont, jag hatar att inte ha någon ork utan att bara min kropp vill bara sova.
Hatar att jag är svullen som en flodhäst. De gör ont i både fotleden å handleder p.g.a vattnet som gör att min kropp sväller. Då kan ni tänka er.

Hade jag blivit gravid om 3 år då hade jag nog inte alls haft dessa problem mot slutet, då fogarna hade gått till sig.

Jag vill så mkt men gör jag det så er jag att jag får så mkt ondare dagen efter att jag inte orkar med mig själv ens. :-(
Så bebis får gärna komma nu. BB väskan packade älsklingen i söndags.. Så den e packad iaf.

Tänk att tårar kan komma för så lite egentligen !? Jag vill bara gräva ner mig å inte kliva upp förns han e född. Ju närmare jag kommer ju nervösare blir jag.. Det där med att sys efteråt är lixom inte min grej:-(

Ne de E bara 19 dagar kvar idag så nog ska jag klara de och allt som allt e det 23 dagar kvar.

Men kom ut nu snälla lillebror!!!!...

With love//Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards