ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 25 april 2014

Fredag....

Av Helena - 25 april 2014 08:33

...igen....

Idag är det fredag å snart helg<3

Denna helg blir de till att fixa lite saker.
Köpa ett nytt vardagsrumsbord som vi skulle ha gjort för ett tag sen men inte blivit av.
Jag ska kolla på nya vårjackor till Elliot,Eddie och Enya<3

Sen längtar jag tills de ringer från babyproffsen:-) har en vagn som jag väntar på där<3 scooter S;-)
Babyproffsen Sundsvall är bästa affären att handla vagn på. :-)

Igår beställde jag en sittdyna från köpbarnvagn.se. Enya är ju så liten men vill sitta upp. Hon blir ju 6 månader om en månad men e så liten att hon lär behöva en sittdyna för att inte åka fram och tillbaka i vagnen.
För själva sittdelen är så bred.;-) så de blir en rosa sittdyna i lillans vagn;-)

Fick nyss ett telefonsamtal ifrån älsklingen där de var från barnomsorgen. De frågade om vi ville ha våra pojkar på Örnens förskola för de blir två platser lediga där efter sommaren. Där de är nu är ju bara en "tillfällig" avd.
Vi tog platserna, men jag skulle ändå vilja va kvar på framnäs. Vi tog platserna för de e grymt mkt lättare att lämna å hämta för oss då vi bor på området, alla deras jämnåriga kompisar gå ju där å de e många av de som bor här som går där.

Flyttar vi så kommer jag söka tillbaka på framnäs el på ett dagis nära vårt boende.
Vi har hittat några tillvalda drömhus som vi får se va de blir av:-)
Vi behöver större, å nej vi väntar inte tillökning men att vara 6 barn å två vuxna i en 4,5 är väl inte de ultimata för någon av oss. Och ingen förvaring typ! Att bo som vi gör känns inte optimalt..
Sen saknar jag allt med hus, jag är ju ingen riktig lägenhetstjej, snarare tvärt om!
Jag älskar att pyssla med allt som har med hus att göra, måla om fasaden,kratta,skotta,klippa gräsmattan ...ja ni listan kan göras lång. <3

De finns ett hus ja jättegärna vill ha å de ligger tyvärr några mil från både Timrå och Sundsvall. Men är just nu väldigt omtyckt område. Huset var i toppskick å de va inget man behövde göra de första åren..jo tapetsera ett rum. Men resten behövdes inte. Jag vill inte ha blodrött i sovrummet. :-)
Men de huset går nästan lite bort även för de blir så mkt skjutsande fram å tillbaka:-/ jag vill att barnen ha nära till skola,kompisar och framtida idrotter.:-)
Man måste tänka praktiskt,ekonomiskt...m.m...

Enya åt förresten för första gången puré igår<3 det blev potatis å broccoli, hon var väl inte jätte nöjd med det:-) men majskrokar älskar lillpluttan<3 idag blir de att testa igen;-)

Gud vad jag längtar efter mina prinsessor. De åkte i måndags. Å när dom stängt dörren här hemma, kom alla tårar. Jag önskade jag hade de här hela tiden. <3 pojkarna surrar hela tiden om sina systrar. Elliot går till deras rum å ropar lite nu å då för att se om de kommer ut, men utan resultat<3 men på måndag e de bara 5 veckor kvar tills jag å mamma ska åka upp på deras avslutning å hämta hem de<3
Jag är rik med alla mina underbara barn! De e mitt allt! De bästa jag gjort i hela mitt liv. Tack D och älskling för att ni givit mig så fina barn<3

Ne nu blir det att ta hand om busungarna;-) om två timmar ska de sova:-) då hade jag tänkt fixa lite här hemma om min älskade dotter tillåter det?<3

With Love//Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards