ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Helena - 24 mars 2014 08:44


Med nya möjligheter....

Måndag i dag och nästa vecka börjar mina pluttar på dagis.
Den 2april är det dom börjar,med mkt delade känslor om jag får säga det själv:-/

Men men. Blir till att shoppa kläder inför dagisstarten. I fredags beställde jag namnnappar till barnen. Får se om de kommer idag?

Har gjort en lista på vad som ska handlas.
Softschelloverall,stövlar,joggingskor,mjukbyxor,
sockar (alltid bra med massor av sockar för de försvinner så lätt) å lite till.

I helgen har vi haft de underbart, vi har varit ute den största tiden:-) underbart att våren är här:-)
Promenad har vi hunnit med, ett lass till Tippen,städa m.m fan så underbart!! Jag njuter verkligen!
De jag haft de jobbigt med i helgen är att jag saknar mina flickor så mkt!

Till veckan ska jag nog plocka ut en gymnyckel oxå å börja på gymmet här hemma medan barnen är på dagis,sen även ta å gå mkt promenader med lillan i vagnen.
Så kanske jag får bukt på min vikt igen. (Och alla tankar kanske börjar försvinna) Jag började ju för tre veckor sedan å jag har gått ner 3 kg men jag går hellre ner sakta än att gå ner fort för att kunna behålla vikten. Så vi får se om jag skriver lite om min viktresa här även?

Jo men förresten vår lilla prinsessa blev ju 4 månader i fredags, tid'n går ju så sjukt fort! Önskade man kunde stoppa den lite grann.
Jag har köpt lite smakisar å gröt åt lilljänta men hon e så lik sina systrar å verkar inte va de minsta intresserad. Inte alls som sina bröder. Jag tänkte ju att jag kanske skulle få kunna byta ut ett mål då hon äter som en fluga. Men vi ska väga henne nästa vecka så vi får väl se hur de går? Jag hoppas innerligt att hon gått upp å väger över 6kg nu. Speciellt när hon ligger under sin kurva.
Hon har fortfarande 50/56 i kläder å jag känner att visst de e bra hon kan ha kläderna länge men jag ogillar att hon ligger under sin kurva.

Idag blir det att försöka pyssla på lite här hemma tror jag?
Vi ska ju göra om tjejernas å Emils rum. Å även små grabbarna ska få sig en liten "make over" i sitt rum <3

Snart är det påsk och lov å jag får ha mina prinsessor hos mig! Tänk att nu är det bara 11 v kvar till sommarlovet. Helt underbart om ni frågar mig;-) då får ja ha mina underbara flickor LÄNGE!!!!<3

Nu blir de att fortsätta morgonmysa med mina småtroll här hemma!

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards