ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Helena - 28 mars 2014 14:49

Timmar kvar....

Tills vi har helg i detta hus;-) längtar så otroligt efter han med stort H! Jag älskar han så jävla mkt att jag förstör inte hur man kan älska någon så mkt!

Jag är så glad att vi fann varandra! Jag är så lycklig att de blev vi.
Jag är så glad att vi fann varandra den där dagen i september i lekparken nere på bryggargatan<3

Våra datum:

?4:e sep 2010 den dagen då de blev vi!

?1juli blev vi sambos på riktigt<3

?10 juli dagen vi fick veta att vi väntade Elliot.

?28:e juli var den dagen vi fick se han för första gången<3 datumet vi fick var 28/12-11

Den 22/12-11 kom vår älskade lilla son till världen<3

Den 27/7 fick vi ett chockbesked att vi väntade en till liten spjuver.

Den 30/7 var vi på UL och fick se vår lilla spjuver Eddie som gömt sig i min mage i 25 veckor. Fick Bf datum 18/11.

Den 4/9-12 friade min älskling till mig på min födelsedag<3 självklart ville jag gifta mig med honom.

Den 17/11 -12 blev jag igångsatt å efter 1timme å 20 min hade jag vår lilla älskling på mitt bröst<3

Den 14/12-12 gifte vi oss i smyg med våra vänner Linda och Morgan<3

Den 30/3-12 fick vi ett plus på Stickan. De va det pluset vi längtat efter då vi ville ha en sista innan jag blev 30.

24/6 var vi på ultraljudet å fick se vår lilla skatt<3 Och fick datumet den 23/11.

Den 21/11-13 kom det ut en liten snabb fröken :-)

Tiden går så fort vi har firat att lilltjejen blivit 4 månader å grabbarna börjar på dagis på onsdag. Fan va tiden går fort.

Men han jag älskar vill jag ju självklart fortsätta åldras med även om jag önskade att de gick att stoppa tiden litegrann:-/

With Love//Hellahh


Av Helena - 28 mars 2014 07:38

Fredagen i denna månad...
Känns otroligt skönt att det är fredag å att vi e ledig hela familjen i morgon<3

Och om inte lillsessan e dålig ska vi åka och hälsa på min kusin å hans underbara familj<3

Sen måste vi veckohandla i morgon å även köpa skor/stövlar inför dagis starten. ;-)
Jag hoppas innerligt att mina barn ska trivas på dagis.
Måste på tippen med lite saker även:-) var ju där förra veckan oxå å har lite kvar än som ska iväg, ska bli skönt å få bort lite till;-)

Om någon vecka kommer mina prinsessor ner<3 jag längtar så sjukt mkt. Sen kommer de på sommarlovet.

Igår var vi ute å myste på med grannarna<3 kan lova att flytta vi härifrån så e de grannarna man kommer sakna mest.

Ne nu ska jag kura ihop nig i ett soffhörn å vila en stund<3

With Love///Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards