ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

2....

Av Helena - 28 mars 2014 14:49

Timmar kvar....

Tills vi har helg i detta hus;-) längtar så otroligt efter han med stort H! Jag älskar han så jävla mkt att jag förstör inte hur man kan älska någon så mkt!

Jag är så glad att vi fann varandra! Jag är så lycklig att de blev vi.
Jag är så glad att vi fann varandra den där dagen i september i lekparken nere på bryggargatan<3

Våra datum:

?4:e sep 2010 den dagen då de blev vi!

?1juli blev vi sambos på riktigt<3

?10 juli dagen vi fick veta att vi väntade Elliot.

?28:e juli var den dagen vi fick se han för första gången<3 datumet vi fick var 28/12-11

Den 22/12-11 kom vår älskade lilla son till världen<3

Den 27/7 fick vi ett chockbesked att vi väntade en till liten spjuver.

Den 30/7 var vi på UL och fick se vår lilla spjuver Eddie som gömt sig i min mage i 25 veckor. Fick Bf datum 18/11.

Den 4/9-12 friade min älskling till mig på min födelsedag<3 självklart ville jag gifta mig med honom.

Den 17/11 -12 blev jag igångsatt å efter 1timme å 20 min hade jag vår lilla älskling på mitt bröst<3

Den 14/12-12 gifte vi oss i smyg med våra vänner Linda och Morgan<3

Den 30/3-12 fick vi ett plus på Stickan. De va det pluset vi längtat efter då vi ville ha en sista innan jag blev 30.

24/6 var vi på ultraljudet å fick se vår lilla skatt<3 Och fick datumet den 23/11.

Den 21/11-13 kom det ut en liten snabb fröken :-)

Tiden går så fort vi har firat att lilltjejen blivit 4 månader å grabbarna börjar på dagis på onsdag. Fan va tiden går fort.

Men han jag älskar vill jag ju självklart fortsätta åldras med även om jag önskade att de gick att stoppa tiden litegrann:-/

With Love//Hellahh


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards