ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Helena - 27 mars 2014 16:27


Har jag gjort idag på fb. Å mer kommer det att bli.
Varför ha en massa 100-tals vänner man ej hejar på i verkliga livet el pratar med? Varför ha de på fb?
Sen varför ha kvar energitjuvar?

Det som störs mig mest är att jag snart kommer ta bort två vänner som varit nära vänner tidigare men som jag känner just nu inte tillför något mer än att de stjäl energi utav mig.

Jag vet att de kommer stå med ett frågetecken i ansiktet men sen kommer de förstå. Jag klarar inte av att ha "låtsas relation"... Jag har gett upp hoppet om en kompisrelation igen.

Nog om det...

Idag e det underbart väder solen skiner.
Det blir nog som tidigare kvällar att vi går ut å umgås med våra underbara grannar<3

Ne nu blir det att lyfta min fajta röv å laga lite middag ;-)

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards