ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Helena - 26 mars 2014 07:41


...dagis start<3

igår var vi en snabbis på birsta.
Handlade allt som behövdes.
Det blev:
Sockar,8par mjukisbyxor,skaloverall och tunnare mössor.
Sen hittade vi ett ställ på Intersport där allt som hängde där endast skulle kosta 200kr. Hotade en 8848 jacka :-) skitsnygg som Enya kan ha nästa vinter.

Medan vi står där kommer en kille som vill ta i hand.
Stefan tar i hand å säger hej. Personen skriker Svartis i hela affärn. Vi kunde inte hålla oss för skratt å till mig tog han i hand å sa fin flicka.
De som jobbade i affären höll på att skita ner sig. Å jag höll på att vika mig 6dubbel av skratt.
Tänk om han sagt de till fel människa? Till någon som sänkt honom!?

Nu saknas de iaf bara gummistövlar å joggingskor. ;-)

Igår så fick min kusin å hans tjej deras lilla bebis också :-) å Rasmus och Isabelle fick deras lillebror:-) jag blev så glad när hon skickade meddelande att de var påväg in!
Så en liten Hampus kom till världen med as mkt hår<3 Han är så otroligt fin! Fick åka in å hälsa på å se de lilla livet igår<3
Jag längtar tills jag få träffa hela lilla familjen igen<3

Nu ska jag ta å mysa med mina goungar.. De e ju onsdag i dag,,å snart e de helg igen<3

With Love//Hellahh

Jackan som köptes på Intersport... 200kr:-)

Världens finaste kusinbarn<3

Ovido - Quiz & Flashcards