ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Helena - 1 juni 2014 21:51

Tänk er... Det är redan 1 juni.....
Och i morgon är det bara två dagar kvar tills vi sticker jag,enya och mamma.. För att hämta hem mina älskade prinsessor<3

Imorgon blir de birsta å fixa lite saker.. Speciellt till Ebba då hon har fyllt år<3
Så jag å mamma ska åka iväg i morgon å handla presenter till lillskruttan<3

Ska bli så skönt att få sova på hotell?? Längtar verkligen!

Ja ni, snart kanske de sker nå roligt igen för oss..
Å NEJ.. Det är inga fler barn... Vi har så de räcker!
Vecka 25 får vi se:-) om de e nått att lägga energin på:-) *hoppas*

Håll tummarna då de varit mkt tok för oss nu ett tag.. Men fixar sig detta då blir de mkt ljusglimtar i tillvaron!

Ne nu ska jag ta och sova så jag kommer närmare datumet D för att hämta hem mina prinsessor<3..

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards