ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Helena - 16 juni 2014 08:05

Har det redan hunnit bli...
Solen skinner utanför fönstret. Och vi e alla vaken i huset...

Ser att de e många som varit in på min blogg flera ggr per dag. Sorry att jag ej skrivit nå... Men jag mår inte speciellt bra just nu. Vi tror att jag åkt på en förlossnings depression :-/ de e så mkt som finns i mina tankar att ni anar inte. Så mkt som jag känner skuld till m.m

Min kropp har kollapsat helt å hållet. Är trött dygnet runt och magen värker å jag orkar inge mkt alls. Som tur så har jag älsklingen vid min sida å hjälper mig<3

Kommer kanske inte skriva så mkt i bloggen i sommar. Bror helt å hållet jag mår.

Min F.B funkar inte heller. Men de spelar inte sån stor roll.

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards