ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Helena - 20 juni 2014 00:37


Verkar inte vilja infinna sig för mig i natt.. Tankar flyger runt i huvudet å
Smärtan i kroppen blir bara värre å värre..

Har nyss tagit värktabl. För att förhoppningsvis får sova.

Hur ska allt lösa sig? Jag är ett vandrande vrak.. El magsårsbomb som läkaren beskrev mig när jag bodde i Norsjö.. Jag ska ta mig upp från djupaste botten igen.. Jag ska inte ner dit igen.. Får se hur mkt "måbra" promenader de få bli i sommar å dessa 4v som S har semester. Känns som de i början kommer bli mer än 1 per dag. När jag bodde i Norsjö gick jag 'minst 1 gång per dag å Max uppe i 6ggr per dag. Det var oftast då jag inte jobbade el hade barn el när magen va mega jobbig å jag va på undersökningar.

Jag är så less på att må såhär.

With Love// Hellahh

Jag sakna mitt gamla jag,!

Ovido - Quiz & Flashcards