ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Helena - 22 juni 2014 12:39


Så låg jag hemma å myste med vår nya lilla skapelse<3.
Igår blev hon 7 månader, jag kan inte fatta att tiden går så grymt fort.

Det är med sorg i hjärtat jag vet att hon är den sista bebisen i våran familj.
Jag önskade ibland att jag hade ork med att kroppen skulle kunna gå gravid igen å att vi hade plats å råd med en till liten<3.

Men sen nu när jag inte mår så bra så tycker jag de ej är passande.

Men min lilla prinsessa växer som bara den<3

With Love // Hellahh

12h innan hon tittade ut togs denna bild<3

Nyckläckt<3

Första målet efter förlossningen. <3

Liten tjej hemma i vagnen 8h gammal<3

Lycklig men trött mamma<3

Ni är mitt liv å mitt allt<3 mamma älskar er till månen och tillbaka?? 1000000 ggr om!

Ovido - Quiz & Flashcards