ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Är på väg...

Av Helena - 3 april 2011 10:35


...Att hämta hem mina små prinsessor...


Sitter just nu i bilen och vi passerar snart helt och hållet de skietna Övik, Modo-fansen borde väl skämmas nu? Speciellt den passaten vi åkte nyss förbi med en stor Modologga på...Gud vad ja skratta och sa till Älsklingen hoppas han ser Timrå märkena vi har på bilen =)


Helgen har varit underbar tillsammans med min älskling och även min älskade bonus son.


Jag säger bara det kvalitetstiden vi har fått nu i 4 veckor tillsammans  jag och  Älsklingen då älsklingen ha varit sjuk och gått hemma har varit underbara. Jag har njutit att haft honom vid min sida hela vecka.


I Fredags fick vi hämta hem vår lilla älsklingsprins från skolan eftersom han var risig. Kommer hem,ger honom alvedon åker och äter och handlar helgsmys så vi slipper åka iväg någonstans under helgen eftersom lillstackarn är dålig.

Vi åt så sent som halv 1 och då blev det kycklingrulle och lillen ville ha pizza så vi va mätt fram till halv 7 då vi åt middag.

Sen hörde vi pipljud från lilllprinsen då han andades och han sa själv att han hade problem med andningen. han tog två andetag för att få ett andetag,vi ringde till Prämiärvårdsjouren och fick tid kl kvart över 10 att dom skulle ringa alltså en halvtimme, så vi tänkte vi tar in lillen i duschen så han få duscha innan han ska till docktorn, det tog 45-50 minuter innan dom ringde och sa att vi skulle komma in med lillhjärtat.


Vi kommer in vid kvart över 11 och lillen få spela supermario undertiden vi väntar och får komma in,där får han andas i från en tub två ggr först hade han 94% och sen sjönk det till 92 efter han andades in och då fick han kortisontabletter. Lillälsklingen våran. Han var verkligen en duktig kille..

Vi fick sen åka hem efter de tagit sänkan och fick med oss pencilin.


Igår så fick vi främande utav älsklingens mamma,syster och hans systers pojkvän som kom och skulle gratta älsklingen eftersom han fyller år imorgon.

Mkt trevligt må jag säga,satt och prata några timmar och sen blev det middag.


Imorgon blir det att fira älsklingen:)...Då fyller han 32 år. <3

Då blir det tårta och presenter <3 Mer skriver ja int..;)


Ne nu blir det att fortsätta kolla på vägen och lyssna på musik och ha de mysigt med älsklingen resten av vägen,vi är snart framme och får träffa tjejerna..<3 som jag längtat.


Älskar dig Stefan,du är för mig allt jag önskat.

Du får mig att känna mig betydelsefull och älskad.

Tack för att jag får dela mitt liv med dig. <3


Imorgon är det även 7 månader mellan oss, 7 underbara månader och ja hoppas vi får ännu fler månader och år ihop. <3


With Love//Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards