ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

vilket...

Av Helena - 7 april 2011 15:11


Underbart Liv jag har....


Tillsammans med min "lilla familj"....Så liten är vi väl inte med tre barn och två vuxna:) Och vem vet om några år kanske de kommer en fjärde unge in i de hela!?:) det är iaf vad både jag och älsklingen hoppas på. Bara ekonomin vill ge sig:)


Sen då..Jo ni..vi får se när det bli  så att vi flyttar ihop alla 5:) de blir ju bara alla 5 typ 1 vecka i månaden.

jag längtar tills jag och älsklingen har något tillsammans,just nu så känns allt så himlarns rätt..och de har de hela tiden gjort med honom. jag längtar så mkt efter honom när han inte är med mig,jag saknar honom varje sek.

han kommer hem på lunchen och sen åker iväg och jobba igen, när han stängt dörren så känner ja den där känslan att ja önskar ja fick ha han hemma med mig på heltid. Har aldrig känt denna längtan efter någon förut..Han är verkligen min bästa vän. Jag kan prata med honom om allt och de går inte en dag utan att ja måste få snusa på honom och dessutom skicka ett sms. idag tex har vi smsat mer än 120 sms:) på en dag från 8 till nu och då har älsklingen varit hemma i 1 timme oxå över dagen:) men me like:)..

Gud vad ja älskar dig älskling!...


Livet tillsammans med honom är de bästa jag vet,att vakna upp tillsammans med den man älskar att somna tillsammans med den man älskar är de bästa jag vet. Han är mannen med stor M som jag vill dela mitt liv med,tills döden skiljer oss åt. Kärlek vid första ögonkastet det säger ja bara!! den finns!..När man som minst anar det så kom den bara klickandes...på Lekparken härutanför där jag bor:) lite väl häftigt jöh! El va säger ni andra!?:) Han är iaf den där killen som får mig att sväva på rosa små moln och även får mig att känna mig betydelsefull och älskad. 1 gången ja kännt det ordentligt utav en kille. Och hur många är så kärleksfulla som Stefan!? det är inte många det lovar jag er...


jag ser än idag förhållanden som ja inte rikitgt förstår mig på hur dom kan fortsätta som de gör och att de orkar.


Ne nu ska ja ta och fixa lite maat här hemma,snart kommer världens bästa älskling och låsas pappa hem, och vi ska mysa på ikväll...


Älskar mitt liv tillsammans med min familj


With Love//Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards