ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under november 2012

Av Helena - 2 november 2012 01:48


.....detta innan gårdagens början att jag skulle känna mig dum...

Igår så begravdes min älskade morbror, 60 mil ifrån mig... Igår när jag vaknade så kände jag mig alldeles tom å sen kom tårarna när jag insåg att jag aldrig mer kommer träffa honom och att jag inte ens kan va med på hans begravning:-( jag blev så besviken på mig själv.
Jag ville bara lägga mig ner å aldrig kliva upp igår. Men det går ju inte när man har tre barn här hemma.

Tjejerna klarar sig fint vid en film men inte Elliot.
Men iaf jag bestämde med Elliots gudmor att vi skulle åka på birsta, sagt å gjort så gjorde vi det när hon var klar hos BM.
Åkte dit å kolla å shoppade lite.
Kan säga att ja lär nog ångra mig ordentligt i morgon då jag lär ha så jävla ont att jag knappt kan gå.
Men det var ju lite att få fördriva tankarna ja åkte.

Pratade med mina älskade föräldrar igårkväll.. Mamma tyckte de hade varit så fint. Min morbror hade ju bestämt själv hela sin begravning.
Å vet ni va de komiska var att i onsdag så blev de strömavbrott mellan Giffarna å Åtvidabergs if. Så när alla skulle gå in till begravningen så gick slutsignalen på fotbollen i Åtvid å alla hörde den på kyrkogården.
Min morbror han var insatt i ÅFF och älskade verkligen fotbollen.
Hur ofta är det något sådant händer!?
Till och med prästen trodde att de var min morbror som var busig i går och fipplade med strömmen:-)

Idag e det den 2 november å bebis får gärna komma. Jag har så ont i natt i fogarna så jag vill gärna slippa detta nu.

Ne nu blir de att försöka sova..
16 dagar kvar till BF!

Lägger in en bild på min bror,min morbror och på mig när jag var liten..
Du kommer för alltid vara en del av mig jag ska alltid minnas dig! För alltid finns du i mitt hjärta och du e förslöts älskad! <3

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards