ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Helena - 2 oktober 2013 16:23


Ja den är det nu.. Jag skulle ha uppehåll i 1-2 veckor.. Men så blev det inte.
Har skrivit av mig endel i min privata dagbok här hemma för att orka, sen har jag tagit tjuren i hornen å pratat även med en person.

Tack A för din kommentar, tyvärr har jag ingen jag kan prata med på de sättet sommar önskar. Jag stänger ofta allt inom mig, och just nu är väl det inte de bästa.
Hade en gång en vän som jag kunde prata allt med, men 2009 gick hon över till andra sidan. Jag har många underbara vänner men jag e försiktig av mig. Jag har öppnat mig två ggr förut till två "nära" vänner trodde jag men de var bara båg. Kan säga att de förstörde en stor tillit till vänner..:-/
Förstår vad du går igenom:-/ de är sjukt jobbigt å man plockar upp telefon å är redo att ringa el sms personen. Tills man kommer på nej de går ju inte:-/ och man vill bara lägga sig i sängen å aldrig kliva upp...
J kommer alltid finnas i mina tankar å alltid va med mig! Skickar en massa kramar till dig A, det gör ont en längre tid.. De säger att tiden läker alla sår.. Men det är båg, men man e inte lika skör som i början.

Idag är det ju 2 Oktober, och om lite mer än en månad fyller Eddie 1 år.. 17/11. Tiden går så sjukt fort.. Jag e glad att han är feg å inte går än. Han får för mig gärna vänta 2-3 månader till:-)
Och det är lite mer än 2 månader kvar tills Elliot fyller två;-) helt otroligt vad tiden går fort mina två busfrön. Å snart är ni storebröder till en liten bebis.. Får väl se om de blir en tjej. Börjar ju tveka när ett par vänner till mig fick reda på att de väntade två flickor men sen på ett annat UL fått reda på att de va två pojkar. Å när de föddes tre dagar senare var det två gossar. Så jag kommer ha pojk å flick kläder med mig på BB:-) å blir de en till gosse så är det en Elton:-)

Själv har jag börjat fundera på tjejnamn om Enya inte passar. Emmy,Emilia,mfl. Vi får väl se :-)

52 dagar kvar tills lillgrodan kommer ut iaf,är sjukt nervös inför förlossningen och allt runt omkring. Jag har ju fått 4 friska barn, å haft 4 bra förlossningar.. Vad är det som säger att de kommet gå minst lika bra nu??:-/ de där med graviditeter så känns de som om man blir bara nojigare å nojigare för ju för graviditeter man väntar:-/ en sak e säker iaf, kommer gå över minst 10 dagar denna gång å bebisen kommer väga 4500-5200.. Å ca 54-57cm..

Ne nu blir det att fortsätta kolla tv med mina små gossar!

With love//Hellahh

Elliot för 2 år sedan.. Mammas lillbus!

Eddie mammas andra lillbus!!

Ovido - Quiz & Flashcards