ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Helena - 15 oktober 2013 09:20


Tills bebis tittar ut:-) el de kan va lika gärna 53 dagar kvar:-)
Snart är det iaf då bebisen gärna får komma ut. Men jag vill skippa att ligga på sjukhus el 45-an. Även om jag vet att de e typ den bästa avdelningen på hela sjukhuset. Men jag känner mig inte alls villig att ligga där. Jag kommer nog vilja åka hem direkt bebis e född som vanligt.

Med tjejerna låg vi kvar i 4 dagar då de va 10 mil till sjukhuset å jag lovar att de va ens jobbigaste dagar som fanns. De gick så sjukt sakta. Å jag som hatar sjukhus..
Jag tror mer på de där att få man komma hem till sitt "neste" så slappnar man av mer m.m

Förra veckan va en hemsk vecka med en massa tok!
?Eddie låg i feber måndag-torsdag:-/
? jag hade kräkningar från kl halv7-2-3 tiden tisdag,onsdag.
? torsdag var ambulansen här på besök..
? onsdagen ringde skolpsykologen å där flödade alla mina tårar kändes de som!
Sen hade jag sjukt mkt sammandragningar m.m Hade de även i natt fick inte sova så mkt då jag kände av de sjukt mkt.

Som idag så flödade mammatårarna :-)
Elliot står å vinkar å säger Hej då, verkar leka som om han ska gå å handla el nå liknande. Säger hej då, vinkar å skickar en slängpuss. Sen hör jag hur han säger Älskar dig! Tårarna bara forsade på mig! Älskade älskade gounge!!!!!

På lördag komme mina prinsessor hem, som jag längtat å saknat de! Mina juveler,mitt allt!

Om bara en månad i morgon så blir Eddie 1 år. Har inte kommit på nå mer än att han önskar sig en åkpåse i födelsedagspresent. Till små barn tycker jag de e så svårt.

Har funderingar på att börja låsa min blogg igen. Helt otroligt att man ska ha nyfikna ögon på sig hela tiden. Tänk att mitt liv måste va sjukt intressant!? Dax att skaffa eget liv kanske?

Ska nu ska jag fortsätta att mysa med mina buskillar <3

With Love//Hellahh



Hösten är så vacker!!

Älskar mandariner å läpple<3

Vecka 35, bild tagen igår..

Testade dra in magen å Gud va bebis protesterade...;-)

Eddie va ute å kröp ute igår:-)

Ovido - Quiz & Flashcards