ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Helena - 19 oktober 2013 03:59


Går in i vecka 35+0 i morgon alltså i 36:e graviditets veckan.

Dagarna går hyfsat fort nu.. Å även smärtan kommer mer å mer från fogarna. Som idag svor jag som bara den åt mig själv.

Jag gjorde ordning killarna för att vi skulle ta å åka å handla direkt älsklingen slutade jobba.. Kan ju meddela att de var inte min dag om man säger så.
Sätter in bägge goknopparna i bussen kör upp vagnen bak i bussen å ska själv kliva upp för att sätta mig å köra. Tappade greppet så jag vred bäckenet helt fel.
De bara small till. Ville bara sätta mig å grina. Men bet i hop å svor åt och för mig själv.
Sen försöker jag starta bussen, vad händer? INGET!! Jag blir så upprörd för att jag även har ont å hur skulle vi nu kunna handla?
Ringer älsklingen å som tur e så tog han tjänstebilen upp å ringde pappa som fick komma med startkablar.
Bussen startar å vi åker iväg, med tanke på att allt blev så sent då vi tog en sväng till stan för att ladda batteriet så blev de middag på hemska donken.

Kl 18 så kom vi därifrån å åkte å handla. Gick som en vet inte vad på affären. Ont som bara den hade jag:-/
Kom hem halv 8 med två jätte trötta killar. Blev direkt sängen för de, å sen packade vi in alla varor i kylen m.m

Sen halv 9 halvdog hela jag i soffan. Vid 10 bestämde vi att vi skulle gå i säng. Ja vad sker inte då? Jo Eddie hostar gärnet lillstackarn å får de tungt med andningen så de va bara att ta fram astmamedicin till plutten mammas. Vid halv 1 vågade jag somna, å halv tre vaknade mammas andra lillkille, med sin jobbiga hosta. Helt hysterisk.. Å de förstår jag de
Gör ju ont att hosta så där hårt. De blev att försöka trösta men han vägrade så nu ligger han å jag skavfötters med Eddie å älsklingen. Å min kropp värker så jag ej kan somna om:-(

I "morgon" el säger man IDAG? Så kommer mina älskade tjejer hem?
Gud va jag längtar efter de..

Det e verkligen ibland en nackdel att va gravid:-D för jag blir så jävla blödig. Gråter ju för allt å inget.

Gud nu får du snart komma ut :-) när de e 6 dagar kvar å framåt är du välkommen lillhjärtat.. Då kanske pojkarnas förkylning e borta oxå ;-)
Idag när vi var å handlade så handlade vi multum med blöjor kändes de som :-) 2 kartonger med 68 blöjor vardera per kartong 99;- sen två paket up and go å sen ett paket till dig lillhjärtat:-)
Snart e de slut på köplistan till dig:-)
Fattas bara några nappar en flaska å lite ersättning. Så du slipper tappa så mkt i vikt. Gjorde lika med Elliot å Eddie, de var suveränt. BB väskan e typ klar. Ska bädda sängen oxå snart:-) tvätta lite bebiskläder mm även :-)

Ne nu måste jag försöka sova! Annars kommer det bli galet.

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards