ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Helena - 17 oktober 2013 23:13


Myskväll med mamma i birsta, började med att jag hämtade henne från jobbet å sen åkte vi vidare och först blev de middag på mat hörnan inne på birsta city;-) lövbit,pommes,sallad å bea.. Mums..

Sen fick vi å tittade runt lite. Å sen åkte vi vidare till babyproffsen där Eddie skulle få sin present. En åkpåse, det e fan inte lätt i åkpåse djungeln. Men jag ville ha en lång åkpåse med tanke på att jag har ett långt barn, Eddie är ju 78 redan å e inte ens ett år, så de blev en åkpåse som heter Ticket to Heaven. På 115 cm. En turkos så de blir lite färg i barnvagnen :-)
Den kommer bli perfekt!

Sen åkte vi hem, lämnade av mamma å sen åkte jag vidare hem. :-) lilla Elliot va vaken när jag kom hem! Mysproppen mammas!

Imorgon står handling på listan å mys med min älskling!
På lördag ska vi hämta tjejerna. El pappa å Stefan. Jag vill inte åka bil om något skulle ske nu;-)
När de kommer så e vi bjudna på middag hos mamma och pappa<3 mys!

Fick reda på att de går löss i Norsjö IGEN!!!! Jag dör om jag träffar på en lusjävel igen!!! ;-(
Hoppas jag slipper!!!!

Ne nu blir det att sova!
I morgon blir de mys med mina grabbar...

With Love// Hellahh

Av Helena - 17 oktober 2013 15:07



...Blir det att åka iväg med mamma till Birsta :-)

Får se hur mina fogar pallar allt,men de ska nog gå bra.


Mina små killar gjorde morgon redan kl halv 5 i morse.. inte lätt för Elliot som har en hemsk hosta just nu.

Jag önskade verkligen att han slapp den. Lillplutten mammas..För de blir ju inte bara jobbigt för oss de är ju jobbigare för han att han inte få sova riktigt.

Men vi gick å la oss kl 11 som vanligt iaf,trodde vi skulle behöva sova tidigare.. Men inte,de va så duktig å höll modet uppe till kl var 11, Sen sov de till ca 13.00 Och de va inte heller tokigt lillpluttarna mammas..


Idag blir min lilla kille 11 månader, kan ni tänka er det är hela 11 månader sen han föddes, det kan inte jag...

å där satt jag å sa aldrig mer å inte en till..Hmm,undra om man glömmer fort el glömmer fort?:P Jag tror faktiskt man glömmer de svinfort..


nu väntar vi ju på bebis igen och bara några dagar efter lillpluttens 1 årsdag..

Jag längtar efter att få mysa med bebisen samtidigt som ja känner att den får stanna ett tag till.. När jag har ont känner jag att den lika gärna kan få komma ut och mysa istället. Men ja e så rädd att behöva stanna på sjukhuset så den får gärna stanna ett litet litet tag till..


Idag föll första snön,men de va itne alls som de sa på tv..detta vart ju bara ett fjasko..va kan de ha kommit i nederbörd överhuvudtaget här?. 0,5 mm ? om ens det?..knappt så de låg lite på marken i morse..

Snön för mig får gärna vänta ett tag då jag känner att ja vill få ut bebis innan ja börjar halka runt :P


Jag längtar så efter att få gå ut och gå å slippa känna mig inlåst.. just nu gör jag de när jag fått ordernation om att behöva vila så inte bebis kommer ut tidigare..Sen har ja börjat få ont i fogarna så jag lyssnar nog,så ja slipper få lika ont som med Eddie de vill ja helst slippa med kryckor och skit.


Nä men om så där två-tre veckor kan bebis få komma.


På lördag kommer mina prinsessor hem,å gud vad jag längtar kan ja meddela. Att få ha de under mina vingar igen å bara pussa å krama å mysa med dom gör mig så varm i kroppen..Mina älskade prinsessor,ni anar inte hur mkt eran mamma saknar er när ni inte är här. Jag tänker på er varje dag som går...


Jag längtar tills bebis är ute så jag å lillbebis kan göra lite utflykter norrut å träffa er oftare. Elliot å Eddie får då va hemma med pappa så jag får försöka rå om er så mkt de bara går trots att de är en liten med...


Ne nu ska ja ta min lilla 11 månaders å byta skitblöja på honom innan han skiter igenom allt tro ja:P..Dynghögen våran :p..


With Love//Hellahh      

Ovido - Quiz & Flashcards