ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Helena - 7 oktober 2013 18:40


På glukosbelastning så fick jag 5,8 när jag var klar och det var tydligen oxå ett bra värde:-)

Blodtryck: 130/74
Urinen var ua 0/0
Hjärtljud låg på 137
Magmått på 33
Så jag följer allt som de ska, å sen hade jag inte gått upp ett kg i vikt sen jag va där för en månad sen, det tyder på att jag fortfarande bara gått upp 5kg..

Sen fick jag stränga order på att ta de lugnt då slemproppen gått för andra gången på 4 veckor å dessutom har sammandragningar ordentligt varje gång ja hostar.

Ne nu blir det att ta onga i säng å försöka få vår feberkille att sova:-/ 38,0 var den på nu å då fick han Alvedon kl 4.. Alltså 2 1/2 timme sedan innan var han skållhet:-( så han har nog haft runt 40 grader idag. Ville inte ta tempen allt för ofta på han känner direkt då han e febrig mammas lillprins!

With Love// Hellahh

Av Helena - 7 oktober 2013 08:54


.... Är jag just nu på... Det är väl ganska jobbigt att bara sitta i två timmar upp å ner å typ inte göra något.

I natt hade min lillprins de jobbigt, sov/vakna/Skrek höll på så mkt i natt..
I morse klev älsklingen upp med pojkarna å då hade Eddie 38,8:-( mammas lillbebisen! <3
Jag fick sova någon extra timme ! Tack älskling!!

I lördags for slemproppen för andra gången på 4 veckor, har sammandragningar så fort jag hostar och de kan jag säga är väldigt ofta. Så jag må ta de lugnt! Vill inte att bebis ska komma allt förtidigt heller. Som jag sagt 10 dagar över tiden el dagen före Bf är okey för mig!
Älsklingen har börjat packa BB väskan han:-) själv tycker jag de e för tidigt:-)
Fick ju in i vecka 34 igår. Så nu e det 6 veckor kvar tills bebisen e redo.

I lördags var vi på teater:-) Mira går genom rummen. En otroligt bra föreställning om jag får säga mitt. Den fick även topp betyg i tidningen. De. Handlade om olika familjerelationer.
Den passar alla! ;-)

Ne nu ska jag avsluta här... Känns som jag skulle kunna somna när som helst. En timme och en kvart kvar tills jag ska ha org.besöket hos bm. Återkommer med värden å så då.

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards