ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Helena - 4 oktober 2013 16:29


Fyra veckor med hosta så har jag nu pratat med barnmorskan och jag ska tydligen ta bricanyl 3 ggr om dagen... Å med tanke på att jag har astma så ska de va bra. Kunde även ta lite cockilana om de inte funkade innan jag la mig men en halv dos.
Så nu jävlar ska jag väl bli av med denna hosta:-)
I går å inatt så tog de knäcken på mig va så trött igår att jag tänkte när ändå älsklingen skulle iväg på hockeyn så kunde jag hå i säng när grabbarna gått i säng. Det slutade med att Eddie vaknade så fort älsklingen låste dörren, å va vaken till å från hela kvällen å Elliot han vaknade när jag äntligen fått Eddie att somna!
Jag blev så less, inte nog med de va Elliot vaken till 2 och Eddie vaknade upp halv 4 å skrek..

Tror fortfarande de e min hosta som stör de små liven. Eddie han vaknar däremot å skriker så han lär väl ha någon utvecklingsfas nu som gör att han vaknar.
Men nu hoppas jag de ska bli bättre med den medicin jag har:-)

Snart kommer min älskling hem. Idag blir det korvstroganoff på menyn! Känns som de var år och dagar sen vi åt det! Ska bli sjukt gott iaf! ;-)

Nu sitter mina busungar å kollar på drömmarnas trädgård;-) Eddie sitter även å moler i sig äpple:-) hans nya favorit. Superduktig är han på att äta äpple. Sitter å gnager på ett helt äpple å helt plötsligt e de slut:-) lillplutten börjar bli stor:-)

Idag är det kanelbullensdag;-) igår så blev jag bjuden på en utav bästa V. Hon kom upp hit utan att säga något å överraskade mig rejält! Underbara du! Du får mig verkligen att må bra gumman! Vi tänkte ju gå på IB idag men då jag ej fått sovit i natt så blev de inte av.. Får ta de till veckan el nått.

På måndag är det glukosbelastning som gäller, idag är det 50 dagar kvar tills lillbebisen kommer:-) +- 14 dagar:-)

Ne nu ska jag mysa med mina prinsar, äntligen fredag å helg!! Känns underbart!

With Love//Hellahh

Vackra barn vad jag älskar dig!

Gokillen!!

Så här vackert var det i morse när jag vaknade! Älskar verkligen vår utsikt!

Ovido - Quiz & Flashcards