ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Helena - 6 november 2013 21:33


Har det ju varit i dag..

Den längsta dagen hittills tror jag?
Jag väntar å väntar på provsvaren från odlingen. Jag e lite nervös inför den. Jag hoppas verkligen inte de är något.

Tycker det e sjukt mkt runt om kring mig ändå nu. Hade hoppas på att få va gravid utan bekymmer på slutet men tydligen med varken graviditeten el andra saker!

Idag har jag haft endel magvärk å inatt har jag haft Sveriges värsta halsbränna.. Sammandragningar som vanligt även, magvärken vet ja inte va den kommer ifrån. Men får fråga om de e vanligt när Bm ringer.
Bättre att fråga en kunnig,anser jag.


Ne nu blir det att hoppa in i duschen å sen blir de nog att krypa till korgs. Det är ju en dag i morgon med<3

With Love// Hellahh

V 37+2

Älskade busunge:-)

Mammas lillkille<3

Två av mina 4 älsklingar.

En utav mina 4 skatter å snart är de 5<3

Ovido - Quiz & Flashcards