ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Helena - 5 november 2013 11:41


...har jag nyss varit på...

Sf-måttet låg på 36
Hjärtljuden låg på 137
Blodtrycket låg på först..
145/70 andra låg på 137/70
Blodsockret på 5,7

Urinen var ikke UA denna gång.
1:a på protein, blod å nå mer. Så det ska de skicka på odling.
De sjuka är ju att jag nu inte haft huvudvärk på flera dagar och dessutom Inge illa mående å mår ju bra...
Vad sker?? Jag skulle höra av mig så fort jag kände av något.

Så nästa gång jag ska dit blir den 19:e November:-) om inget annat sker:-)

Ne nu blir det mysa med mina gokillarna, ska fixa lite med tvätten å så oxå..älsklingen har åkt iväg på jobbet igen.. Längtar tills han kommer hem!

With love//Hellahh

Av Helena - 5 november 2013 07:46


...är det idag...

Idag är det 18 dagar kvar å jag är i vecka 37+2..

Jag är iaf klar med några måsten:-)
Måste bara dubbelchecka BB-väskan oxå så allt e med.
Kläder till mig,bebis hygienartiklar m.m

Igår kväll så åkte vi till mor å far. Åkte dit med alla barnens cyklar för vinter förvaring. Kom väl dit 20 över 7.. Hade en trött Eddie som sov i bilen dit å en liten stund till medan de plockade ur cyklarna. Sen väckte jag honom så han inte vaknade senare för då hade vi nog inte fått han i säng när vi kom hem.
Vi fikade å grabbarna myste å busade med mormor å morfar<3
Barnen sov superbra i natt, Eddie vaknade kl 5 för gacka och somna vidare tills vi väckte honom 20 i 7 för annars somnar han inte vid 10..
Elliot sov hela natten från kl 8-6... Så vi hade två duktiga killar här i natt:-) lite ovant var det att ha spjälsängen bredvid sängen:-) snart har vi vår lilla prinsessa där i:-)


Jag e verkligen rik! Jag har 4 barn å snart kommer barn nummer 5, jag har ett bonusbarn även<3.. Ni anar inte vad rik jag känner mig med dessa.
Med sorg i hjärtat så blir de inga fler barn i denna familj.
Jag kommer inte gå gravid nå mer, får inte vara med om någon till förlossning m.m..en jag har mina skatter å dessutom så orkar inte min kropp bära några fler barn.
Efter denna grav blir det att försöka återgå till den Hellah jag var när jag träffade älsklingen:-) då jag var hyfsat nöjd med mig själv. 3 barn tätt sätter sina spår både viktmässigt å andra saker. det tog ju 3 år innan jag kom i form efter Evelina. Så skam den som ger sig..

Man får lägga upp små delmål, så
går det garanterat mkt bättre. Mkt motion å rätt mat gör allt. :-)
Denna grav har jag endast gått upp 5 kg sen jag skrev in mig. Men jag hade ju några kg kvar ifrån både Elliot å Eddie oxå. Jag har gått upp som med Evelina ungefär. Henne gick jag upp 6 1/2 kg med å dom försvann direkt.' Men då gick jag upp 30kg med Ebba som jag inte hade gått ner innan Evelina blev till.

Om 3h är det bm besöket:-) sen bär jag kommer hem så blir det att fixa å trixa lite här hemma. Vika Enyas kläder å lägga de i hennes byrå. Plocka ut pojkarnas bebis kläder ur den.

Jo berättade jag förresten att jag köpte en tomteklänning till prinsessan för två helger sedan?;-) hon kommer va så fin i den:-) funderar på att åka på HM någon dag å köpa hårband till lillsessan<3 tänk om hon har samma kalufs som Elliot hade när han föddes:-) Eddie hade oxå ganska mkt hår...men inte lika som Elliot:-) gokillarna mammas<3

Ne nu blir det att mysa med pojkarna lite innan 10 då gubben kommer hem å tar över, så jag kan åka till Bm. Dessa grabbar lär säkert sova då:-)

With Love/Hellahh


Elliot nyfödd <3

Eddie nyfödd <3

Ovido - Quiz & Flashcards