ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Helena - 4 november 2013 14:11

......det gjort:-)

Nu har jag kastat en massa mer bebiskläder i tvätten å dessutom bäddat vagnen å sängen..

Grabbarna har sovit, en timme drygt. Sen hjälpte Elliot mig att bära in sängen in i sovrummet. Mammas starka kille..så nu står sängen redo för lilla Enya.. Känns otroligt skönt att ha det gjort. Nu är det bara BB-väskan som ska kollas så allt är i den m.m ;-)

Sen funderar jag på att skriva ut lite bilder å fixa lite i pojkarnas album å Enyas..

Om 13 dagar fyller Eddie ett år, Gud tiden rinner bara iväg.. :-) tiden går sjukt fort å om 19 dagar e sessan beräknad. Hon får gärna va kvar en vecka efteråt så vi bara ha två att ha barnvakt åt. :-)

Ikväll ska vi med ungarnas cyklar till mor å far å ställa in dom för vintern.
Känns som det e behövligt snart kommer snön. Även om jag hoppas att Enya tittar ut innan:-) jag vill slippa gå höggravid när de e snö.. Fy de e så otrevligt. Har gjort de med både Evelina å Elliot å de va ingen hit.

Imorgon är det BM-besök som gäller. Gubben ska ta pojkarna så åker jag själv!;-) kan säga att den lilla tiden känns mega lyxig ska ni veta:-)

Funderar på att ringa frisören oxå så jag har klippt mig innan bebis kommer. Gud de känns som jag dragit ut på de alldeles för länge. Mitt hår e megalångt å slitet till tusen. Det skulle va skönt att få klippa bort de å sen få fixa sig lite inför förlossningen! Så kanske man känner sig lite fräsch?;-)

Fast jag älskar längden på håret..men men inte mkt att göra:-)

Ne nu ska ja ta reda på mina busungar:)

With love//Hellahh

Då e vagnen bäddad:-)

Åh även sängen är bäddad..

Babyskyddet e framtaget:-)

Tänk att man kan va så nöjd å fäst vid en vagn:-)

Av Helena - 4 november 2013 09:21


Är det idag :-)

Idag fyller fasters lillkille Lotus 2 år, Gud vad tiden går fort. Saknar dig gounge så mkt att du anar inte:-/

Idag är det 19 dagar kvar. Helt otroligt vad fort allt går, i morgon är de bm besök igen:-)

Bara grabbsen sover ska jag börja med syrrans säng:-) hade ju funderingar på att måla den..men så blir de inte nu:-) vem vet kanske jag gör de i framtiden:-D haha!

Nu blir det iaf att fixa å trixa lite:-)
Har ju väntat in i de sista då jag ej vill att katten ska lägga sig i sängen. Kommer lägga en sopsäck över.

Gud tänk snart är mitt 5:e mirakel här. Jag kan faktiskt inte förstå att jag snart är 5 barnsmamma. Som för snart 7 år sen sa inte ett barn till. Då Evelina hade kolik. Å nu har jag två grabbar å snart en flicka till:-)
Kan ju även meddela att jag trodde aldrig jag skulle få en pojke. Jag har hela tiden varit inställd på att jag e en tjejmamma:-) så fel man kan ha!;-) är överlycklig över mina vackra barn! Dom är mitt allt!

Har två busiga ungar här hemma idag:-) å de sitter nu å kollar på Bee Movie för tredje gången. Om sådär 30-45 minuter är de sovdax en stund:-) sen ska jag kolla om det är något mer jag kan fixa innan lilltjejen kommer.

Funderar om man behöver åkpåsen i bilstolen redan då vi åker in el om jag ska vänta med att sätta den i bilstolen? För som det är idag skulle de inte behövas.
Funderar på att bädda vagnen även med lammskinnet å täcket å kudden.
Å sen gå igenom alla små bebiskläder som fortfarande ligger i byrån. Sen Eddie va bebis:-)

Nu står Elliot och läser katalogen med Emmaljungas vagnar:-) han e lik sin mamma:-) älskar kolla på barnvagnar:-D mohahaha...

Ne undra vad man ska ta å hitta på nu innan kidsen ska sova. :-)
Lär väl jäsa endel i soffan kanske:-)

Lägger kanske ut lite bilder sedan på sängen å vagnen!

With Love// Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards