ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Helena - 1 november 2013 09:48


Hur mkt lillan väger?
hur lång hon är?
och vilket datum hon kommer?
Vad tro ni??

Själv tror jag på antingen den 22 november el 2:a dec. Och hon e 4,567g å 55 cm..

Anne-Marie Fransson tror att de blir en 3,7 bebis igen å 51 cm. Vi får väl se? Men vilket datum?;-)

Ne nu sover Eddie igen å jag ska försöka söva Elliot med. Fy va lillplutt mat dåligt.. Mammas bebis!!

With Love//Hellahh

Av Helena - 1 november 2013 02:17


Och om en månad e det 1 dec å alltså är det snart första advent.
Kan ni tänka er? Snart är det julafton?

Jag tycker det e helt otroligt, var de inte nyss aug och skolorna började, el min födelsedag.. Herregud de e snart 3 månader sen skolan startade å 2 sen jag fyllde år;-)

Nu är Enyas månad här..
Tiden har verkligen flugit fram.
Det är 22 dagar kvar till BF från å med idag..;-) jag tror ju däremot att jag kommer gå över 10 dagar minst denna gång.

Håll utkik snart kommer gissningleken på hur stor hon är när hon föds å vilken dag..;-) nu blir det att fixa de sista här hemma som spjälsäng,tvätt av rosa bebiskläder:-) å placering av spjälsängen som står i pojkarnas rum.

Denna vecka som kommer ska jag tillbaka till BM:-) längtar enormt.
Helt otroligt på ultraljudet i tisdags sa hon att jag hade mkt fostervatten?? Hmm.. Å jag låg på samma kurva som vecka? De kändes lite skumt? Hon sa att jag låg på den övre kurvan med 7 cm mer fostervatten? Inget jag behövde oroa mig för då de va normalt.

Ligger å känner hur lillan rör sig, detta är de bästa med att va med barn! Alla underbara sparkar å puffar<3

Ne kl är 02:10 nu sover Eddie igen å de ska jag oxå göra.. Lillkillen har feber å ont:-/

With Love// Hellahh

Gud vad vi längtar efter dig<3

Älskar verkligen den nya vagnen<3
Vill gå ut å gå så fort ja ser den i klädkammarn<3

Snart e vi fulltaliga!!!<3

Ni är mitt liv<3

Ovido - Quiz & Flashcards