ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

1 November...

Av Helena - 1 november 2013 02:17


Och om en månad e det 1 dec å alltså är det snart första advent.
Kan ni tänka er? Snart är det julafton?

Jag tycker det e helt otroligt, var de inte nyss aug och skolorna började, el min födelsedag.. Herregud de e snart 3 månader sen skolan startade å 2 sen jag fyllde år;-)

Nu är Enyas månad här..
Tiden har verkligen flugit fram.
Det är 22 dagar kvar till BF från å med idag..;-) jag tror ju däremot att jag kommer gå över 10 dagar minst denna gång.

Håll utkik snart kommer gissningleken på hur stor hon är när hon föds å vilken dag..;-) nu blir det att fixa de sista här hemma som spjälsäng,tvätt av rosa bebiskläder:-) å placering av spjälsängen som står i pojkarnas rum.

Denna vecka som kommer ska jag tillbaka till BM:-) längtar enormt.
Helt otroligt på ultraljudet i tisdags sa hon att jag hade mkt fostervatten?? Hmm.. Å jag låg på samma kurva som vecka? De kändes lite skumt? Hon sa att jag låg på den övre kurvan med 7 cm mer fostervatten? Inget jag behövde oroa mig för då de va normalt.

Ligger å känner hur lillan rör sig, detta är de bästa med att va med barn! Alla underbara sparkar å puffar<3

Ne kl är 02:10 nu sover Eddie igen å de ska jag oxå göra.. Lillkillen har feber å ont:-/

With Love// Hellahh

Gud vad vi längtar efter dig<3

Älskar verkligen den nya vagnen<3
Vill gå ut å gå så fort ja ser den i klädkammarn<3

Snart e vi fulltaliga!!!<3

Ni är mitt liv<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards