ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Helena - 10 november 2013 21:52


Tills bebis har sitt BF datum...

Kan jag säga mer än att jag e varken redo för ettårskalas nästa vecka,förlossning el julafton..

Jag vet inte men det klaffar inte rätt i år.
Jul klaffar aldrig rätt för mig då jag mår fruktansvärt dåligt på julafton.
Julafton för mig är en pina. Jag skulle hellre skita i julen å jobba i stället.
Jag tänker på så mkt under julafton å det e absolut inte på mig el någon av mina nära el kära. Tvärt om, på alla som inte har någon att fira med el ens har tak över huvudet el får mat på jul.
För mig skulle de räcka att man istället dukade upp stora feta julbord som oftast ändå mer än hälften måste kastas bort så känner jag att de skulle kunna användas till dessa stackare som inte får något. Jag skulle allvarligt talat hellre jobba å ge hemlösa mat på julafton å umgås med någon som inte har någon vid sin sida än att umgås med min egna familj. Visst ni kanske tycker jag låter knäpp. Men jag har alltid tänkt så sen jag var liten.
Jag har jobbat två jular i mitt liv med ensamkommande flykting ungdomar och det har gett mig mer glädje än att ens fira jul.

Det har samma sak med min födelsedag att göra. Jag får sådana skuldkänslor när jag fyller år el jul att ingen förstår de. Det finns de som inte blir firad inte ens får ett grattis.
Så för mig är ett grattis väldigt mkt. Och bara ha familjen nära.
Aja nog surrat om D.

Nu är det bara 13 dagar kvar till BF.
Idag har vi varit å grattat min pappa på Farsdagen, men innan det då åkte vi på min mormor och morfars grav å tände ljus för Morfar på Farsdagen. Önskade verkligen att mina morföräldrar hade fått träffa mina barn. Mormor hann träffa Ebba iaf.
Men hon hann inte träffa Evelina då hon dog den 13:e dec -06 . Å Evelina är född 2/2 -07.
Morfar dog 8:e maj 02. Så han hann inte träffa någon av de:-/

Efter vi var på graven i skön så åkte vi till maxi där jag köpte lotter till pappa. 225 vann han på dom, inte alls tokigt:-)

Sen åkte vi å tände ljus på älsklingens pappas grav å hans mormor å morfars grav.. Hade gärnat vela att Stefans pappa fått träffa alla sina underbara barnbarn. Å jag önskade jag fick träffa en av de som skapat min underbara man.. Jag fick äran att lära känna Stefans mormor och morfar även om inte de blev så länge. Men jag e glad över att fått träffa de iaf. Två helt underbara morföräldrar, som hade öppna armar varje gång man kom å hälsade på<3

Ettårskalas är det nästa söndag för Eddie å jag känner mig inte redo alls:-/ varför vet jag inte om det är för att jag tycker det går för fort el för att jag tycker allt e jobbigt just nu?? Det har jag inget svar på.

Ne nu ska jag ta och kolla klart på Bron sen blir de nog sängen. Trött å
Ont i hela kroppen.

With Love//Hellahh

Jag å min älskade pappa

Min älskade man!! Världens bästa pappa!

Mormor å morfars grav

Farsdags tårtan pappa bjöd på;-)

Ovido - Quiz & Flashcards