ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Helena - 21 november 2013 04:50


..sen är dagen D här...

Men med allt omkring så kommer inte denna lilla sessa ut förns att det e någorlunda lugn å ro här hemma. Å som de känns nu så är det en person som vägrar låta de vara det. Utan hittar på nya jävla dumheter hela tiden *superless* men de roliga att denne person kommer aldrig lyckas sära på mig å Stefan!

Igår hade jag en hyfsad dag trots att jag var sjukt trött. Men vi veckohandlade å myste på lite på kvällen när barnen somnat.
I morgon fredag är Stefan ledig så lillhjärtat får gärna komma ut då, på morgonsidan:-) så vi jan hämta hen vårt 3:e hjärta på fritids när vi varit på förlossningen:-)

Idag blir det att ta de lugnt förutom då vi ska till BVC kl 13:30;-) undra hur mkt Eddie väger nu å hyr lång han är? Ska bli intressant att se..
Sist var han 14,4kg å 78,5cm då var han 10 månader.

Gud jag e så trött men kan inte sova:-/ har inte rört telefon förns en liten stund sedan å de hjälpte inte heller. Känns att järnvärdet e i botten. Köpte äcklig blodpudding i går när vi handlade å ska försöka få i mig det. Får se hur de går då jag inte klarar av det. Men min kropp behöver det:-/

Eddie verkar ha en jobbig natt i natt å undra hur jobbig de bli natten mot lördag:-/ jag längtar INTE!

Ne nu blir de att försöka sova el nått måste ju upp 06:30.. Kommer va död med endast 2 1/2 timmes sömn....

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards