ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Måndag....

Av Helena - 4 november 2013 09:21


Är det idag :-)

Idag fyller fasters lillkille Lotus 2 år, Gud vad tiden går fort. Saknar dig gounge så mkt att du anar inte:-/

Idag är det 19 dagar kvar. Helt otroligt vad fort allt går, i morgon är de bm besök igen:-)

Bara grabbsen sover ska jag börja med syrrans säng:-) hade ju funderingar på att måla den..men så blir de inte nu:-) vem vet kanske jag gör de i framtiden:-D haha!

Nu blir det iaf att fixa å trixa lite:-)
Har ju väntat in i de sista då jag ej vill att katten ska lägga sig i sängen. Kommer lägga en sopsäck över.

Gud tänk snart är mitt 5:e mirakel här. Jag kan faktiskt inte förstå att jag snart är 5 barnsmamma. Som för snart 7 år sen sa inte ett barn till. Då Evelina hade kolik. Å nu har jag två grabbar å snart en flicka till:-)
Kan ju även meddela att jag trodde aldrig jag skulle få en pojke. Jag har hela tiden varit inställd på att jag e en tjejmamma:-) så fel man kan ha!;-) är överlycklig över mina vackra barn! Dom är mitt allt!

Har två busiga ungar här hemma idag:-) å de sitter nu å kollar på Bee Movie för tredje gången. Om sådär 30-45 minuter är de sovdax en stund:-) sen ska jag kolla om det är något mer jag kan fixa innan lilltjejen kommer.

Funderar om man behöver åkpåsen i bilstolen redan då vi åker in el om jag ska vänta med att sätta den i bilstolen? För som det är idag skulle de inte behövas.
Funderar på att bädda vagnen även med lammskinnet å täcket å kudden.
Å sen gå igenom alla små bebiskläder som fortfarande ligger i byrån. Sen Eddie va bebis:-)

Nu står Elliot och läser katalogen med Emmaljungas vagnar:-) han e lik sin mamma:-) älskar kolla på barnvagnar:-D mohahaha...

Ne undra vad man ska ta å hitta på nu innan kidsen ska sova. :-)
Lär väl jäsa endel i soffan kanske:-)

Lägger kanske ut lite bilder sedan på sängen å vagnen!

With Love// Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards