ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Helena - 6 maj 2014 07:56


Börjar jag känna av på riktigt nu:-/
Näsan rinner å halsen e tjock å svullen.

De finns inge värre.. Jag ogillar detta verkligen. Under de år jag varit gravid har jag inte kännt av någon av mina allergier.
Men nu börjar jag känna av de ordentligt igen:-/ jag har inte saknat detta..
Hade lätt sluppit denna skiten.

Just nu pratar man med sån där hemsk wiskey röst..
Björkpollen å timotej..försvinn er väg!
Jag blir tröttare än vanligt när detta kommer. Vet inte om de har att göra för att man vaknar oftare med allergin?

Fy idag är de bara tisdag.
Men igår var det bara en månad kvar tills jag får omfamna mina tjejer igen å ta de hem<3

Undra hur det är med mina små killar? Eddie han ska hela tiden va i min famn. Han känns inte alls kry. Å Elliot han hostar som bara den:-/ dom kommer ju aldrig på dagis:-( blir så less.
Enya hon sover fortfarande. Mammas lilltjej.


Ne nu ska jag ta å fixa lite här hemma om min lilla skrutt Eddie släpper mig:-)

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards