ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Helena - 12 maj 2014 07:54


Är det idag....

Helgen har gått så grymt fort,men de e väl för att vi har gjort en massa hela helgen ;-)

Älsklingen var ju ledig i fredags och då passade vi på att åka på Birsta.
Blev lite småköp där, sen var vi på dollar å handlade lite. Var även in på babyproffsen å prata med de ang bulten som saknades på scootern.
Efter det åkte vi å handlade barnvagnssitsen.
Både jag å S vart mkt positiv till den då den knappt var använd, sen va de lite roligt att hon som sålde den hade en gemensam vän å dessutom träffat Älsklingen någon gång även;-)
Världen e verkligen liten.

Får se om scootern vi beställt kommer denna vecka? De va nämligen på väg i fredags<3

På lördagen klev vi upp ganska tidigt å åkte iväg, de blev en frunch på subban å sen så blev det babyproffsen för att kolla om en fotsack till vagnen å nära nappar och nån leksak till Enya.
Sen blev de åka till Mormor å Morfar:-) Elliot surrade som bara den efter de så vi hade inge val;-)

Efter vi varit där så avslutade vi så att barnen fick sova en stund i bilen för vi skulle till vänner å äta:-) de va megamysigt. Var tänkt att vi skulle gå ner på crusingen men vädret va inte så lovande, sen hade vi trötta små barn.
Å en trött mamma:-D jag å Enya somnade på soffan. De var riktigt mysigt
Sen i går söndag fick jag sov morgon med nybakta scones å mys. Sen gjorde vi oss i ordning å åkte till Ikea där vi skulle köpa ett v-rums bord:-) sen handlade vi grejer till middagen. Elliot tjatade om tacos :-) så de blev tacos å sen gick vi ut tills de skulle sova.

Idag sov Elliot till kvart i 7 å Eddie till halv 8. Lilltjejen sover än. Å jag hade gärna gjort henne sällskap. Idag blir det att tvätta å fixa här hemma.

Ne nu ska jag ta å mysa ner mig i soffan med mina småprinsar
With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards