ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Helena - 17 maj 2014 09:16


Är det idag...

Igår så på efter middagen gick vi ut å myste på.
Träffade trevliga grannar å satt ute å pratade.
Sen gick vi in å la lite barn.

På kvällen ringde min älskade dotter Ebba<3.. Nu är det bara tre veckor kvar så är de här hos mig. Jag längtar så in åt helvete...

De finns folk som verkligen jag retar mig mkt på. Den energi tjuven går tyvärr inte att avlägsna även om jag just nu skulle vilja!
Jag är så less på allt.

Känns just nu som vi aldrig får en paus å andas ut.. De e bara nya saker hela jävla tiden. Jag å Stefan har varit ett par i 4 år. Å de har alltid varit något.. Inte som vi orsakat utan andra. Tur vi är starka tillsammans.
Men nu vill jag ha lugn å ro. Vi ska ha kalas i helgen men jag har ingen lust till något sådant. Jag har inte ens lust att vistas ute bland folk i helgen å inte nästa helg heller då de oxå är kalas. men de blir väl att sätta på sig ett ansikte bara å genomföra. Hade hellre bara velat va med Stefan då. Å ingen annan. Känns just nu som vi skulle behöva ett break från vardagen. Där ingen kan lägga sug i varken med dumma kommentarer el jävlas på något annat sätt.. Knips de snart inte käft så kommer jag öppna min käft å säga något dumt. Å då skiter jag i hur personen tar det. För nu börjar jag ledsna.
Tur jag har mamma å min vän Anne-Marie som jag kan prata med. Å att de förstår varför jag snart inte klarar av att knipa. Å ni får undra för jag kommer aldrig säga till någon mer eller vad å vem de gäller. Så är de punkt!

Ne undra om man ska ta å kliva upp. Just nu skulle jag lätt ligga kvar i sängen å aldrig kliva upp. Men på något sätt e jag glad att jag har mina små bäbisar som behöver mig å ger mig kärlek å mkt skratt å bus!

Längtar tills jag, mamma å Enya åker till Skellefteå å ska bo där innan vi ska hämta hem tjejerna. Då får jag prata med mamma å rensa lite tankar. Å komma till en ny miljö även om jag ej gillar Västerbotten men jag har min mamma med mig! Mina föräldrar betyder så förbaskat mkt för mig. Å är så glada för att de finns alltid där för mig å min familj! Dom sviker en aldrig<3

With Love// Hellahh

Tillsammans e vi starka...

En av de bästa dagarna i mitt liv<3

Ni är mitt allt å de bästa jag har!!!

Ovido - Quiz & Flashcards