ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Helena - 31 maj 2014 12:27


Undrar jag bara...

Hur långt kommer detta gå? Hur länge orkar jag tills jag faller? Jag har många tankar på mkt nu. Det är mkt som florerar i huvudet.

Vaknade dessutom igår upp med feber å int i halsen! High five! El va säger man! Dra Ballan i gruse så less jag va/är på att må skit!
P.g.a olika anledningar. Finns de inget stopp?

Sedan att de finns de som tydligen ska lägga sig i allt å tycka å tänka en jävla massa om allt! Snälla ge fan i det! Sköt ert eget liv! Jag klarar mitt så jävla bra själv!

Sen så vakna man upp i morse av att man hellre skulle heta Sture en dag som denna. Fy fan för den där jävla röda veckan! Flodvågornas vecka! Från att ha nästan noll i 2-3 dagar har jag nu flodvågor i 7-10 dagar!

Tydligen är jag en person som går bra att umgås med när de känner för. Så hädan efter den personen hör av sig så kommer jag inte svara el höra av mig tillbaka. Denne personen e = 0 för mig just nu..De går att hälsa via andra men att skicka ett sms el nått själv är tydligen jävligt svårt. Då får de va! Jag krusar ingen!
Sen går de bra att prata skit om andra när denne umgås med mig. Men jag undrar hur mkt skit denne snackar om mig när denne är med de personerna?

Nu till nått mkt bättre som får mig att bli alldeles varm inombords<3

Om 4 dagar åker jag å mamma för att hämta hem mitt allt! De bästa som finns! I bland kommer de upp vissa tankar! Om de var bara jag å mina flickor! Hur skulle livet va då? Nog för att jag älskar alla mina 5 barn lika mkt så ibland undrar jag hur mitt liv varit om jag bara haft de. <3 mina stora flickor! Kan lova att jag ska njuta hela sommaren utav de! Förutom de få veckorna de e hos sin far.

Att få krama om de varje dag att få ha de där vardagliga diskussionerna med de! Ja allt!...jag längtar så mkt nu att ni anar inte hur mkt! <3
Ska bli skönt att få åka iväg med alla barnen själv medan S jobbar. Å hitta på något. Vi har suttit å pratat å kommit fram till endel. Kommer ej säga vad:-D

När jag fyller 30 vill jag undanbe all uppvaktning. Jag kommer inte va hemma utan jag kommer fly fältet. Vet ej om jag tar med mig han jag e gift med el om jag åker helt själv. Känns som det skulle behövas! Bara tänka på mig själv ett tag å fundera hur mitt liv ska va i framtiden. Ibland behöver man små pauser... Just nu skulle en behövas men de e inte så passande så jag får kämpa tills hösten.

Ne nu ska jag göra mina barn sällskap å sova bort mensvärk å feber. Idag har jag ju iaf endast 38,1...


Over and out///Hellahh


Jag älskar er så oerhört mkt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards