ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Helena - 16 maj 2014 07:56


Och om några timmar är det helg...*skönt*

Denna vecka har varit super förutom min onda arm.
I tisdags så var barnen på dagis första dagen på länge...dom hade varit i från dagis i lite mer än en månad. Kommer dit som ingenting. Börjar busa som bara den<3

När de var på dagis så hade jag så tråkigt att jag städade hela lägenheten å tvättade några maskiner å fixade disken. Sen kl 14 åkte jag å hämta de. Å tro ni inte de började spöregna. Så jag "slängde" in onga i bilen å åkte hem å när vi stod på parkeringen regna det som en tok. Satt å prata med gubben, sen helt plötsligt så ringer telefon å de e babyproffsen :-) min fotsack kommer inte förns vecka 23. Men vagnen hade äntligen kommit:-)

När jag pratat klart så orkade vi inte sitta kvar i bilen så jag ut med alla ungar å skyndade mig upp till lägenheten.

På natten till tisdagen kunde jag ha amputerat bort min arm. Från armbågen å ner till fingerspetsarna så värkte det. De gjorde så jävla ont!
Låg vaken ett bra tag men somnade utav utmattning. Gubben väckte mig när han skulle åka å jobba å jag hade så ont att jag knappt kunde röra den.
Så han fick åka ner på jobbet fixa några små saker å komma hem igen. Jag kunde ju inte lyfta el byta blöja på någon utav barnen:-/

Jag ringde vårdcentralen å fick en tid torsdag kl 09:45. Dom trodde de va en muskelsträckning,så jag skulle äta två alvedon å en diklofenak. Sen åkte vi å hämtade hem vagnen å sen åkte vi hem. Satte upp mörkläggningsgardin i pojkarnas rum.
Sen åkte vi å hämtade hem grabbarna å sen in på Dollarstore och citygross.

Sen hem för att äta å sen tänkte vi gå ut men vi stannade inne istället å myste.

I går lämnade älsklingen barnen på dagis å jag gick ner till vårdcentralen å kollade upp armen. Fick dommen att smörja med Iprensalva å ta tabletter. Blir de inte bättre innan måndag så ska jag ringa så jag får en akuttid för att ta en kortisonspruta:-/
Han sa även att jag skulle använda den som vanligt (alltså armen) trots att de gör sjukt ont.

Sen efter jag varit där så tog jag å enya iss en promenad å hälsade på gubben på jobbet.
Sen gick vi hem å jag dammsög å torkade golvet med en arm:-D haha de va inte lätt men de gick.sen kom
Pojkarna hem å vi myste i soffan en stund innan middagen å sen gick vi ut en stund till dagislekparken.
Träffade våra underbara grannar L och A å deras två små E och I.
Sen gick vi in å la små grabbarna å lilltjejen sån gick jag själv i säng. Man blir sjukt trött när man har ont:-/

I dag kommer vår älskade E hit å ska va här en vecka<3 på söndag ska vi fira honom då han har fyllt 10 år. Tiden går sjukt fort<3

Ne nu ska jag ta å gö nått här hemma innan ja somnar i soffan:-)

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards