ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Helena - 9 maj 2014 23:36


Alltså den nya sitsen till vagnen, den var typ oanvänd:-)
Jättefin var den, nu vart jag ju nästan lika rädd om denna. :-)

Å den rosa sittdynan blev super till vagnen:-)

Imorgon ska vi söka en fotsack till vagnen:-)
Så de blir babyproffsen igen i morgon,
Bulten fanns att beställa för ynka 40kr:-) så jag e lycklig nu.

Ne nu blir de sängen!

With love// Hellahh

Av Helena - 9 maj 2014 11:27


Var en grej avklarad idag..el två...

Vi har veckohandlat så nu är det bara små saker kvar:-)

Affärer som:

Dollar store
Birsta City
City Gross
Babyproffsen
Djuraffärn

Sen blir det en sväng till tjejen som har sitsen.

Å sen hem å bara ta de lugnt å mysa.

Hoppas på bättre väder i morgon då de e tivoli i stan och sen är det crusing i byn :-) skulle va mysigt med lite värme å sol då;-)

Har nu tre små barn här i bilen som sover medan pappan är å lämnar varorna inne:-)

With love///Hellahh


Av Helena - 9 maj 2014 04:07


...,,Med jobbig hosta...

Å en täppt mamma. Jag ogillar verkligen pollen.. Just som de e nu så e jag så täppt att jag inte kan sova. Nätterna har jag svårt då ögonen kliar å näsan inte vill släppa täppan trots både nässpray och allerginässprsy:-/

Imorgon har vi en tidig helg:-) älsklingen har sin lediga fredag<3
Då ska de shoppas endel, nya skor till barnen,tossar till Enyas småfötter..

Sen ska vi iväg å handla en extra sittdel till Enyas vagn självklart beg. Vi kom på det att de kan bli tokigt med den sittdelen vi har till vagnen då den e i skinn. Jag är ju så pedant med den å vill ju att den inte ska bli förstörd. Så vi ska köpa en extra som vi ska ha med på tex, strandbesök m.m ;-) så slipper jag va så rädd om den. ;-) å den är lätt å smidig att ta av klädseln å slänga i tvätten:-) men vi får se om vi fastnar för färgen i morgon annars finns de en till men för 300kr mer. Å den har blått i sig. Så vi väl se:-)

Sen ska vi på babyproffsen då min röda scooter endast har en skruv å behöver två. Så ska kolla vad en sådan kostar..
Ska ni köpa något till vagnen så rekommenderar jag er att åka till Zarah och Helena på babyproffsen i birsta! El om ni köpt tex beg. Dom hjälper en med mkt, vi köpte en begagnad Amsterdam å den gjorde de en genomgång utav gratis:-) de har verkligen varit underbara på alla sätt.

Ja åsså blir de veckohandlingen i morgon så vi kan ta de piano i helgen;-)

Dagen e fullspäckad å här ligger jag vaken å kan inte sova..
Jävla allergier..

Nä nu ska jag mysa ner mig med lilldockan å försöka sova.

With Love///Hellahh

En sådan fattas på andra sidan..,

Haft jobbigt med hosta idag så då får man halvsitta/sova i scootern<3

Enya 1 1/2 timme. Ny förlöst å lycklig <3

Ovido - Quiz & Flashcards