ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Helena - 12 januari 2011 16:23



oj...ja de kan man lugnt säga..


jag har itne bloggat sen den 3:e Januari..och ja de är väldigt länge sen för att vara mig...


Vet inte vad ja ska skriva el säga!? varför jag inte bloggat vet jag inte!? har väl inte kännt för att göra det!?..Har väl mått upp och ner de senaste två veckorna p.g.a mycket. Men aboslut inte kärleken!..de är de som håller mig vid liv och familjen även!..Det är mkt annat som surrar i mitt huvud...Först var de t Ekonomin och sen nu har jag andra små saker som florerar i mitt huvud. Varför har jag så ont i magen!? och varför har tant röd kommit på besök så här tidigt!? jag har aldrig i hela mitt liv haft så här oregelbundet förut.....Jag blir orolig in i de sista för de är så märkligt värken som jag har är annorlunda än vad ja brukar ha när tant röd är här.


blir det inte bättre imorgon så ska ja ringa en doktor.. ni vet ju vilken läkar skräck jag har så jag håller mig till de sista..jag vill helst inte åka alls,Men jag brukar inte ha så ont att ja gråter på nätterna. gjorde det i natt och älsklingen va snäll och väckte mig och hämtade en alvedon till mig,han är guld värd den där mannen ska ni veta.. jag älskar han otroligt mkt!


Snart har ännu en månad gått och de är första månaden på detta år, Evelina hon fyller snart år och ja vet inte alls vad ja ska köpa till henne när hon fyller år,jag har panik och ja får bara mer och mer panik för varje dag som går eftersom man inte har någon ekonomi för detta!=(..Önskar att allt vore annorlunda.


Kisse katten har fått träffat mina två prinsessor och de går väldigt bra ihop även om Evelina bara vill bära henne hela tiden men hon börjar faktiskt säga ifrån och de tycker jag e bra!..hon ligger just nu bredvid mig i soffan och sover,hon kommer alltid till mig el älsklingen och lägger sig och sover, hon är verkligen världens myskisse!:) Vi alla älskar henne!..


undra vad som sker i veckan? jag har ingen aning vad som sker till veckan. Jag känner att alla veckor går utan att de sker något. jag är så less.

jag vill ha något att göra och varje jävla gång jag har barnen så är dom sjuka. tror ni att jag blir less!?..jo ni det blir jag verkligen!..Jag känner mig verkligen fast i hemmet när barnen blir sjuka och man inte kan göra något..och de slår aldrig fel att dom är det när dom kommer till mig. Denna gång är Ebba så hostig att hon nästan kräks och hon är snorig som fan!..Jag ÄR och då menar jag DÖDLIGT LESS!..


Hoppas hon börjar bli piggare till helgen så vi kan va ute och åka pulka och ha roligt,funderade även på att ta med dom på Drakborgen en stund. Vill gärna att vi ska göra så mkt som möjligt när jag har dom,ni anar inte hur mkt pengar i världen ja skulle vilja ha för att kunna åka och bada med mina barn,åka på drakborgen,och göra sånt som jag hela tiden har längtat efter när jag inte har barnen, ta dom på pizzerian och sitta där och äta m.m och mysa med dom.


Så mkt blir de iofs inte nu eftersom inte ekonomin tillåter,men vi kommer iaf åka på drakborgen för jag har så otroligt snälla föräldrar som gett mig pengar så jag kan göra det med dom, och sen så ska vi även äta pizza i veckan hade ja tänkt.

har även världens bästa pojkvän,som fixar och trixar till oss alla. Vi ska ikväll ha myskväll hela familjen. jag,älsklingen,Ebba och Evelina. Det blir film och popcorn. Riktigt mysigt om ja får säga det själv.


jag vill bara lägga mig under täcket just nu och inte kliva upp.. Magen värker som de är någon som drar en kniv från ena sidan ner till blygbenet de gör så jävla ont att ni anar inte. Sen har man städat så nu är det rent här hemma iaf!=)..och de känns ju lite skönare när man mår så här må jag säga!..


Har en katt nu som dampar ordentligt på min armbåge,biter och klöser som fan!..men de är en härligt smärta mot för magen lovar jag er!=)..


Ne nu blir det att göra ordning maten för nu har älsklingen kommit hem med potatisen m.m så nu blir det att fixa lite..tills han kommer hem,eftersom han skulle till sitt ex och sin son med lite saker.............



Älskar dig Stefan Jalonen! Du är verkligen han med stort H!...

      

Du är verkligen en Ängel som skänkts från ovan älskling!

Jag hoppas få dela många månader och år tillsammans med dig!


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards