ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Helena - 20 januari 2011 11:16


.....Är det äntligen.....


Inte alls många dagar kvar tills jag och älsklingen få sova ihop igen..3 nätter kvar,sen är allt som vanligt igen <3..Denna vecka har varit riktigt pain in the as för mig...jag har inte haft så här jobbigt förut som denna vecka....de kommer verkligen va superjobbigt framöver känner jag när vi båda har barnen=/


I morgon ska vi låna hem en bil och testa:) En Citroen blir det,så vi får in alla barnen i bilen,just nu som de är så får ja sitta bak mellan två bilstolar..inte värst superskönt men de går...än så länge iaf:P

 

Här är en likadan bil som vi ska testa i helgen=) får se va vi tycker om den:)

Känns som en bra bil för dom pengarna som man skulle lägga ut isådanafall känns att köra den även:)


Ne nu ska vi ta och göra oss klara här hemma för lunch, och sen ska vi iväg och handla,lämna hockeybiljetterna till mamma och pappa och sen hämta korvstroganoffen hos älsklingen för vi ska äta häe hemma idag allihop tillsammans <3..

Älskar min familj:) dom e helt klart underbarast, och min älskling,vad skulle jag göra utan dig!...


With Love//Hellah


Ovido - Quiz & Flashcards