ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Helena - 27 januari 2011 07:42


.....Med förhoppningsvis inga bekymmer....


Tycker denna vecka ha varit nog om sånt nu.....


I Tisdags åkte jag och älsklingen och hämtade guldklimpen hos sin mamma, vi åkte till birsta och frågade lillklimpen om han ville åka till bollhavet,de ville han inte (han har aldrig sagt nej innan?) Sen frågade vi han om han ville äta på Ikea,nej de ville han inte heller han ville äta på Max. Så vi gjorde det, när vi stod i kön så stod han med oss annars brukar han springa direkt till lekhörnan och leka, inte ikväll..Han sa att han va trött och slut. Stackars lillprinsen han var inte alls kry. Men så gick vi in på Leksaksaffär och skämde bort honom lite,el älsklingen gjorde det..han fick 6 st Bacugan el hur de stavas och ett wii spel så han hade något att göra när han skulle va hemma från skolan i går. (och i allt de där så va de en massa klater,som gick efter ett tag ändå)


Onsdagen,jag åkte iväg med älsklingen på jobbet,åkte hem till mamma och pappa och satt mig och fixade med kort som skulle till dagis,hittar ju typ inga *suckar*...förstår int alls varför de ska ha detta IGEN!?...jaja..

Sen åkte ja till älsklingen på jobbet och ja fick följa med till Matfors och hämta upp lite saker,sen så åkte vi hem igen och åt lunch på E.ON:) Efter det så skjutsade ja älsklingen till jobbet och sen åkte jag hem för att städa och laga middagen..

och fär emellan blev de även mer klater...Hämtade älsklingen på jobbet och åkte iväg och hämtade upp wii spelet lillprinsen fått eftersom de tydligen inte funkade,men som de gjorde.vi testade det här hemma och de funkade prima..


Så om de inte hade vare nog med klater under hela denna vecka så fick ja ett telefonsamtal som gjorde mig så ledsen att ni anar inte,hur tänker endel..


Efter telefonsamtalet så började jag och älsklingen lista lite sake och kollade vad som skulle göras,sen så åkte vi iväg och hjälpte min underbara vän T med hennes bil som inet hade någon ström kvar i bilen,så idag kl 10 så ska ja va på hennes parkering och hjälpa henne igen:)


sen åkte vi hem och älsklingen masserade min rygg,har förjävla ont i den ska ni veta..han kunde knappt ta i utan att ja skrek el vred mig=(.. han trodde även att jag hade ett roterande bäcken=(..*aj aj*

jag hoppas han kan få till detta utan att de gör så förbannat ont,de gö skitont att sitta upp idag,har jätte ont utav bhbanden=( då kan ni kanske tänka min smärta idag...


Ikväll ska vi åka och kolla på bilar eftersom de inte ha blivit de senaste dagarna.

sen ska vi även till mamma och pappa för att kolla på när Timrå blir utklassad:)  Idag skulle ja bara vilja ligga ner och inte röra mig ur fläcken=(..*Ogillar*


With love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards