ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Helena - 14 januari 2011 10:16



ja,då var det äntligen Fredag och snart är det helg!!!*skönt*


Om några timmar slutar älsklingen och helgen börjar på riktigt!=) Jag och barnen längtar verkligen tills älsklingen kommer hem från jobbet och ska va med oss ihelgen, inte för att de blir så mkt som ja skrivit innan då men de blir några timmar iaf....


Imorgon ska barnen sova hos sin mormor och morfar,dom längtar otroligt mkt efter det. Själv funderar ja på att ha dom hemma istället,för just nu känns de inte som ja vill göra något på lördag kväll som de va tänkt. Utan att ha mina barn hemma och mysa helt själv.


Om mindre än en vecka ska barnen hem till sin pappa igen=/ och jag önskar verkligen ja fick en vecka till med dom!

Eftersom dom alltid typ är sjuk när dom kommer hit så känns de som ja vill ha dom här en vecka då båda är helt friska så man kan göra något roligt med dom!.....

Funderar ju på att åka till Drakborgen med dom i morgon helt själv,men vet inte bror på hur Ebba mår,känns inte som ja vill åka med henne om hon forsätter hosta såhär,för då när hon leker så hårt så blir ju host attackerna värre. Kanske blir så att vi går upp till mamma och pappa och åker pulka i stället. Bror ju på vädret m.m


Har nu en katt som ligger och sover på min axel:) hon hittar många sätt att sova på denna lilla filur!:) mammas lilla bebis. =)


Ne nu ger jag upp och går och fixa med lite annat här hemma!


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards