ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

På....

Av Helena - 25 oktober 2013 23:07


Tisdag kl 10;30..,
Får vi dommen om bebis blir smittad eller hon ligger rätt? Jag e så nervös att jag håller på att bli galen! Jag mår skit.. Hjärtat pulserar fortare å fortare jag tänker på det..
Jag har sjuk fobi för sjukhus, jag föder å sen ska ja hem!
Därför går ja hellre övertid än att behöva ligga kvar, minns hur jobbigt jag tyckte de va att ja inte gick åka hem direkt med Eddie utan fick vänta en natt å sen när jag skulle in med Eddie för att sola. Tror inte jag lipat så mkt i hela mitt liv!
Folk tycker jag ska stanna på sjukhuset å vila upp mig när bebis kommer. Å jag känner mer att nej jag vill hem till mina älsklingar!

Hittat en vagn jag vill ha <3
Så får se om man blir en ägare av den<3 jag älskar babyproffsen i Sundsvall deras personal e underbar!
Blir de en vagn blir det en emmaljunga med skinklädsel.. Den e sjukt snygg tycker jag! Å jag vill se min lilla prinsessa el prins i den<3

I morgon ska mina prinsessor sova hos mormor å morfar, dom längtar å de förstår jag att de lär göra från bägge håll med tanke på hur sällan de eg ses.

Själv ska jag nog ta de lugnt, blev helt slut av allt shoppande igår å all veckohandling idag.;-/ men som doktorn sa.. Röra sig var de Inge fel med, bara jag tänker på hur jag ska röra mig;-) som att inte gå i trappor
m.m

Ne ni.. Nu ska jag ta å sova för nu verkar de som Elliot somnat om, lillkillen har sån hosta så han vaknade.. Inte lätt med förkylning.

With Love///Hellahh

Lägger även ut en bild på den snygga vagnen jag vill ha<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards