ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

UL...

Av Helena - 29 oktober 2013 21:59


Var det ju idag å vi fick se vår älskade Dotter IGEN!!! De e så magiskt varje gång:-) å dessutom fick vi se att de verkligen är en tjej:-) hon visade upp sig ordentligt! Vår älskade lilla prinsessa! Gud vad jag längtar efter dig!!! 25 dagar kvar nu <3

Var ska jag börja om allt?;-)

Kan ju börja berätta om natten,
Vaknade kl 03 av mina sjuka drömmar.
Jag drömde allt ifrån en förlossning å med i den så var det 62 st katter jag födde.
Å då vaknade jag upp i ett ryck. Somnade om lika fort igen å va drömde jag inte om då?

Jo, vi hade lämnat barnen å sen skulle vi till sjukan.
Hamnade på fel sjukhus å läkaren var en ANKA! Jag brast ut i skratt.. En Anka skulle göra ultraljudet å sen undersöka mig:-)
Sen vaknade jag i ett ryck igen:-)
Men somnade om å sen drömde jag bara om förlossningen :-)

Vaknade å va nervös tilltusen... Gjorde i ordning i köket å fixade frukost sen var de praktiskt taget slut på tid. Gubben kom hem vi packade oss in i bilen å åkte till mamma med alla barn.

Sen åkte vi, jag va så stressad å nervös å mådde sjukt konstigt.
Men när vi kom fram
Å vi satt i väntrummet å klockan tickade över å dessutom så satt de jätte mkt folk i väntrummet. Där började jag bli irriterad igen. :-)
Men sen kom en underbar tjej å hämtar oss. Jag får lägga mig på britsen å sen började hon he på gel..
Sen kollade hon hur hon låg, jag brast ut direkt att hon ligger med huvudet neråt:-) sen fick vi se hjärtat,ansiktet,könet å urinblåsa m.m
Vi va där 5 minuter typ:-) å jag gick lätt som en fjäder ut i från undersökningsrummet:-)

Sen åkte vi hem, gubben på jobbet å jag till mamma. Där barnen var å myste. Kom dit la Elliot å sen bäddade jag ner min febriga kille.

När vi åkte å hämtade älsklingen på jobbet så bestämde vi för att åka på Måsen för att fira att bebis låg rätt. Barnen var glada.

Ikväll har jag fått känna mig avslappnad. Jag har inte behövt tänka må mer på vändningsförsök m.m

Längtar så mkt efter fig vår lilla prinsessa! Kom snart, vi är redo att möta dig även om jag inte bäddat din säng än<3

With Love//Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards