ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2013

Snart...

Av Helena - 30 oktober 2013 21:28



Är det November! Kan ni fatta? Redan November?

Snart är det dax för 1 års kalas. Vår lille Eddie fyller 1 den 17:e. Får se när lillasyster vill dyka upp. Hoppas hon hoppar den 17:e å 18:e iaf. Då är det Eddies å pappas födelsedag. Hon kan gärna skippa broders oxå som e den 7:e och kusinen som fyller år den 4:e november.
Den 22 november får gärna bebis komma ut:-) då har jag 3 barn som fyller den 22 men i olika månader.
Ebba 22 maj,Elliot 22 dec åsså lilltjejen 22 nov:-)
Evelina är ju född den 2/2:-) så de e mkt tvåor i mina barns personnummer förutom Eddies då. Han trodde jag skulle komma ut den 22 november men de satte igång mig den 17:e.

Herregud, kom på nu att det snart är ett år sedan jag gifte mig. Jag har snart haft efternamnet Jalonen i ett år:-) tiden går sjukt fort. Denna gång behöver inte gubben gå till soc å skriva på faderskapspapperna :-)

Snart kommer jag ha den där gissningen igen hur stor ni tror lilltjejen är:-)
Måste bara bli November först:-)
Som de är på fredag:-)

Tjejerna åker hem på lördag.. Tiden har gått så förbannat fort.. Å snart åker de igen:-( hoppas de kommer när lillasyster kommit å sen kommer de ju till jul<3
Gud vad jag längtar tills vi ska ta fotot på hela familjen hos V igen.. Fixa bilder på mina prinsessor å prinsar.


Ne nu ska jag se på efterlyst..

With love//Hellahh



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards