ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

Välkommen

Av Helena - 3 november 2013 21:47

... V 38...

Idag går jag in i vecka 38, alltså i vecka 37+0.

Imorgon tänkte jag försöka hinna fixa lillans säng, vi var nämligen iväg å hämtade madrassen i dag hos barnens farmor då vi lämnade den där då Elliot sov där. :-) så en mysig kväll igår hade vi med farmor som kom på besök å busade med grabbarna och även i dag fick hon mysa med Eddie för Elliot sov hela besöket i vagnen förutom när vi skulle åka så vakna han å fick mysa med farmor:-)

Igår då jag slog av datorn så blev det att tvätta bebiskläder å dammsuga å sen så väntade vi på älsklingen skulle komma hem.
Vi åkte på Dollar å köpte kategoris å lite annat smått och gott. Sen så åkte vi vidare till Maxi å handlade till middagen vi skulle bjuda Veronika på idag:-) blev Tacos., jag är inget stort fan av den maten. Men den gick ner:-)

Igår så blev de inte Subban till middag utan pizza i stället. Sen kom farmor å myste med våra prinsar. Älsklingen åkte iväg en snabbis å skjutsade vår vän E. Som han sedan hämtade vid 12 igen:-)

Idag åkte vi till dollar igen då jag låg å funderade igår på en nappburk då Eddies är grymt för liten.. Så in dit fram och tillbaka.
Där blev de en nappburk,två skal till mobilerna å sen ett fotoalbum till Enya:-)
Sen åkte vi till babyproffsen då jag hade fem stämpelkort med stämplar. Det var 500kr tillsammans. Så jag kom å tänka på att jag ville ha ett lammskinn i vagnen tills de blir riktigt kallt. Å så blev det:-) köpte ett svart å fint som ska ligga i vagnen. Sen så köpte vi även ett sparkskydd till Elliot dom han ska ha på sätet.

Sen åkte vi vidare hem till mor och far å hämtade hem babyskyddet:-)
Så nu har vi de hemma så vi har de med när vi åker in. Kan ju bli lite tokigt annars ;-) för jag vill komma hem igen efter 6h:-D

Så bara jag får fixa med de sista så kan hon komma när hon vill:-)
Fast jag ser helst att hon väntar några veckor till.

Jag längtar väl sådär efter förlossningen nu. Kan väl säga att jag e glad över att få föda vaginalt men...
Jag e livrädd för att något ska hända min bebis.
Jag har fått 4 barn, vad är det som säger att de kommer gå bra med nr 5??
Det är mkt tankar som surrar i mitt huvud just nu.

Ne nu ska jag sluta fundera på allt.. Dumma hjärnspöken..

Nu blir det att göra sig klar för sängen.

With Love//Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards