ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 12 november 2013

11 dagar kvar....

Av Helena - 12 november 2013 08:30


Tills BF...

Kan säga att jag e grymt trött och orkar knappt något längre?!
Igår kändes det som jag sov hela dagen, jag somnade i soffan trots att jag hade två små som lekte. Det e sjukt.
Så här trött å int i kroppen har jag inte haft någon graviditet. Å de onda e inte heller relaterat till graviditeten.

Jag vet inte hur jag ska hinna något denna vecka. På söndag fyller Eddie år å vi ska ha kalas för honom. Men hur ska jag hinna handla,baka m.m??? Gubben ska dessutom inventera fred och lördag å är de inte klar så lär det bli söndag förmiddag oxå. Känns ju jävligt skit kan jag säga! Nästan så jag önskar att bebisen kommer ut innan så de blir mindre stress å Inge inventering alls.

Är så trött på allt som är ett "Måste" just nu. Önskade man bara kunde lägga sig under ett täcke å komma ut när allt e "normalt" igen å man kan föda barn.

Det finns så mkt jag skulle vilja berätta men håller mig i skinnet. Jag ska inte sjunka till den nivån den andra personen är på.

Ne nu orkar jag Inge mer.

With Love///Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards