ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 20 november 2013

Vaken...

Av Helena - 20 november 2013 03:10


Känns som jag e det varje natt nu:-/
Börja ledsna nå kopiöst. Jag e svintrött men när jag engång vaknat så är det svårt att somna om.

Barnmorskan trodde de hade med mitt järnvärde att göra.

Tänk att det finns idioter som verkligen gör allt för att förstöra för andra!
Men det ska inte denna jäveln som e delad i gren göra!
Hur kan en människa va så jävla ond och psykisksjuk?

Gud ligger här å längtar efter värkar så att vi får mysa med lilltjejen :-)
Men hon kan gärna bestämma sig att komma på dagen, så slipper man ringa å väcka någon mitt i natten som ska ta pojkarna.

Å i helgen har vi E oxå, jag längtar så mkt!! Våran älskade lilla gokille. Hade varit kul om Enya ville komma ut innan så han fick umgås med sin lillasyster direkt:-) å sina småbröder<3 alla 6 barnen e de bästa som finns! Önskade man hade alla på heltid!!gud va mysigt å va en "hel" stor familj<3

Imorgon Torsdag så ska Eddie ta 1årssprutan:-/ å idag onsdag ska vi iväg å handla, så de blir för mig att Sätra mig å skriva veckans handlar lista/matlista..

Längtar till nästa helg även då vi ska iväg på julgröt å träffa älsklingens släkt! Får se om våran lilla tjurstina har kommit ut då el om hon e kvar?
Ne nu blir det att försöka räkna får!

With Love//Hellahh

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards