ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Helena - 3 september 2013 14:09


Den 3:e sep...

Och det är bara 11 veckor kvar tills våran lilla sessa tittar ut. 81 dagar kvar:-) tiden går fort:-) snart har vi bara några få dagar kvar.

Jag längtar men samtidigt så vill jag att tiden går sakta så man få känna sparkarna:-)

Idag fick jag ett roligt mms av min älskade man! Där de va två bilder på flerbarnsvagnar å i smset stod det:
-vi kan skaffa några till älskling:-)

Men jag säger då f.a.n stopp:-D
Min kropp ska hålla ihop oxå. Jag har producerat fram 5 barn och det räcker. Jag ska då inte befolka världen själv.

Nu e det bara 3 arbetsdagar kvar sen drar vi på kryssning jag å älsklingen<3 Gud vad jag längtar!! Men kommer sakna mina prinsar så mkt! Mammas småkillar kommer va sjukt nervös då jag inte lämnat de såhär för att åka iväg själv. Den enda natten vi lämnat Elliot var när vi låg på BB med Eddie. Mina små killar hoppas ni e snälla med barnvakterna!

I morgon är det 3 år sedan jag å älsklingen blev ett par:-) vi har hunnit producera 3 ungar å gift oss! :-) så jag e ju nu Fru Jalonen. Men har kvar mitt efternamn som Mellannamn.
Tjejerna heter ju Rendahl å även grabbarna:-) den 14 sep har vi varit gifta i 9 månader:-)
Tiden går så jädrans fort!

Nu har jag världens underbaraste unge han står å dansar till VH1:-) å där e det Madonna:-)

Ne nu blir det att busa med dessa vildingar å samtidigt ta å städa undan lite som de dragitfram;-) busungar!
Ser ut som ett bombnedslag här hemma med alla leksaker:-)

With Love/Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards