ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Helena - 9 september 2013 14:35


Det kan jag lugnt säga att vi har idag.

Myst på förmiddagen å sovit, sedan klev vi upp å fortsatte mysa. Elliot har halv slumrat på soffan hela dagen. Verkar mkt trött å slut efter helgen.

Saknar sin far gör han oxå. Springer runt å ropar efter honom :-) han var förut till dörren å grät å sa Pappa. Som tur är det inte lång tid kvar tills han kommer hem. Då blir det pizza. Kommer ha en otroligt glad å nöjd Elliot. Vi ska handla i morgon istället då vi tycker Elliot ska få ta de lugnt då han verkar så slut.
Under middagssovningen så vaknade han upp å skrek 4 ggr mellan 9-11:15.

Imorgon ska jag till BM oxå.. Ska bli mysigt å höra lillsessan igen:-)

Ne nu ska vi fortsätta mysa här hemma!!

With love//Hellahh

Av Helena - 9 september 2013 07:58


.....,äventyr.......

Började redan kl 04:30 för älsklingen då Elliot vaknade. För mig började det kl 06:00 då Eddie vaknade.

Vi gjorde oss klara och kl gick. Vid 11 drog vi söder ut. Vi stannade fram å tillbaka vid Gävlebro då jag hållit mig hemifrån:-D när jag kom ner till bilen å vi skulle till å fara så vart jag kissnödig igen;-) så jag sa de nä nu åker vi i stället för att gå upp igen!;-D

Vid halv 4 var vi framme vi åkte å parkerade i Slussens parkeringshus. Kan inte förstå att folk kan tycka det e dyrt å parkera i Sthlm. Det gick på 225;- för ett dygn å bilen står bra till;-)

Sen gick vi ner till Hamnen å båten, vi fick stå å vänta ett tag innan de började släppa in oss.
Väl inne på båten fick vi sitta å vänta på att de skulle städa ur alla ca 700+ hytterna innan vi fick gå till våran hytt.

Väl i hytten blev de att vi klädde om å sen gick vi upp till reception,taxfree avd. Men taxfree öppnade inte förns kl 20.00 och vi hade vår middagsbuffe kl 20:30. Innan taxfreen öppnade så gick vi på nöjeslesarnas show. två tjejer som sjöng så underbart bra! de skulle lätt vinna idol å bli nå stort med deras sångröst. efter det så vi gick in på taxfreen och kollade lite innan vi begav oss mot restaurangen.

Väl där fick vi bordskamraterna Kicki och Janne hette de. Två personer i 60 årsåldern som vi hade de hur trevligt med som helst. Vi satt å snackade länge där enda tills restaurangen stängde. Det roliga var att våra vägar korsades väldigt mkt.
Hon hade jobbat med olika behandlingar. Hon är krimeninalare,boendehandledare m.m hon hade varit med att starta ett boende för ensamkommande i Norrköping:-)
Som sagt vi snackade en hel del:-)

Sen drog jag å älsklingen till taxfreen å handlade. Då blev de bara tre karamellburkar.
Sen gick vi ner med de till hytten och efter det gick vi å kollade runt lite. Sen kände vi oss trötta så vid 12 kom vi i säng. Stefan somnade direkt själv så hade ja problem.somna väl inte förns kl var 1 halv 2. Sen vakna ja vid tre och fyra av fyllskallar som levde om som FAN!
Sen somna jag om å vad sker inte om att jag är kissnödig kl halv 8. Å sen kunde jag ej somna om fy så irriterande de var. Så vi låg å myste tills att kl började närma sig att vi skulle kliva upp å gå på taxfreen. Å där shoppade vi järnet:-)
Sen gick vi å åt lunch. Efter det så hamnade vi på taxfreen två ggr till innan vi gick till underhållningen igen med nöjesledarna;-)

Sen blev de dax att plocka ihop å åka hemöver.. Fogarna värkte å min längtan var enorm efter pojkarna. Mina små grabbar var med Veronica och Farmor<3

När vi kom hem sov killarna el Eddie hade vaknat lite. Å sen somna han om igen.

Vi packade upp å åt scones som Verra å Eddie hade bakat sen blev de sängen. Å jag lovar jag e helt slut.. Längtar tills barnen ska sova igen vid 9:-D

Ikväll blir det att åka och handla lite grejor så vi har någon mat för veckan:-)

Ne nu ska jag fortsätta mysa med mina grabbar..<3 tack Farmor Pia och Veronica för att ni ville låna våra grabbar då vi fick göra denna resa<3...

With Love/ Hellahh


Ovido - Quiz & Flashcards