ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Helena - 5 september 2013 07:09


Vad jag har börjat drömma på nätterna...

Helt sjukt.. Inatt drömde jag att jag var i Norsjö hos mina prinsessor och att jag skulle lämna de där.

Det slutade med att jag hade en lånebil (Volvo) som jag åkte med Stefan sen va inte Stefan med utan bara Evelina. Jag fick ett meddelande där det stod jag skulle vilja träffa dig innan du åker.. Jag åkte dit å personen kom ut på bron men så kände jag nej de funkar inte.. Backade ut bilen å körde upp på gatan övre där säger Evelina att hon vill att vi spelar bra å hög musik.. De sjuka va att de fanns nog över400 cdskivor men de va dansband å de vägrade jag. Usbutag hittade jag inte.
Sedan så åkte vi tillbaka Evelina lekte med barnen å jag umgicks med personen i fråga.
Stefan vet jag inte vart han tog vägen??:-/

Ja sen vaknade jag...

Undra vad dessa konstiga drömmar betyder.?
Det va en massa mer som jag ikke ta upp här...;-D

Ne nu ska jag mysa med grabbarna Eddie har haft en jobbig natt..:-( å jag lika så.. Fy för de onda!

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards