ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Helena - 6 september 2013 22:12


Kan man va nervösare än vad jag e nu???

Imorgon styr vi vår kosing till Sthlm å Birkas skaldjurskryssning. Jag har ju som lite fobi att kliva på en båt;-/ speciellt utan sprit i kroppen.

Men de kommer ju gå bra... Eller??;-)

Hade en trött liten Eddie förut i kväll. Han grät sista biten från Coop å hem å på parkeringen när jag lyfter ut honom så somnar han i min famn. Med huvudet på min axel. Så jag bar honom ända upp till sängen.. Kan säga att mina fogar värker men det var de värt! De va sååå sjukt mysigt!!<3
Mina smågrabbar herregud tiden går så fort. Snart e Elliot två år och Eddie 1 år å snart är de storebröder båda två. 3 barn på 2 år.. Hur tänkte vi?;-) jo vi älskar alla våra barn å jag vägrade att bli med barn efter 30. Å vi ville ha en till:-)


Ne nu blir de å lägga sig snart!

With Love//Hellahh

Av Helena - 6 september 2013 07:05


Började lugnt med en massa mys med mina smågrabbar.

De somnade vid halv 11-11 å Eddie sov endast i en timme medan Elliot sov till 13:08.

Medan Elliot å Eddie sov passade jag på att plocka i och ur diskmaskinen,å slängde i en maskin tvätt. Efter det satt jag mig å åt nudlar å drack en kall Loka till, så himlarns gott.

När Eddie vakna så var han med mig å skurade i köket där de blev att skura alla köksluckor,kyl å frys å även listor..
Sen hängde jag tvätten som var klar. Efter det fixade jag diskmaskin i och ur plock. Sen vilade jag fram tills kl blev 4 å gubben va påväg hem. Så när jag fick grönt att han va på G hem så gjorde jag i ordning maten. Kyckling i ugn tillsammans med makaroner,broccoli å currysås. De e så sjukt gott!

När vi ätit upp drog vi iväg till min mor å far, mamma hade fixat tre påsar kantareller åt oss så snäll som hon är!
Väl hos min mamma å pappa var två släktingar Ainy och Lisbeth. Som jag inte träffat på flera år tro de var på mormors begravning -06.
Så det var mkt trevligt. Lisbeth bor i Sthlm å Ainy bor i fränsta tro jag det är..

Sen åkte vi hem med två trötta killar,de somna ganska omg. Men sen vaknade Eddie å skrek i 1-11/2 timme:-/ vet inte vad som va fel men när jag la mig bredvid honom å la han på min mage så lugnade han sig. Så efter det vilade jag bara med tanke på mina fogar började kännas av ordentligt. Blev väl så när jag stog å skurade skåpluckorna och listerna i köket?

Idag blir det verkligen att ta de lugnt med tanke på resan imorgon. Kanske fixar någon tvätt men de lär inte bli mer än så. För de värker fortfarande i fogarna.. Ska ju sitta i en bil i 4h sen ska vi gå ifrån Slussen till båten å sen lär man ju ska gå runt endel på båten även imorgon kväll för att se vart allt är:-) så vi vet på söndagen då vi ska på raxfree:-) om jag känner mig rätt lär de bli endel godis. Spriten får de behålla för så mkt billigare är det inte än Systembolaget.

Gud undra om jag kommer kunna slappna av på båten? Jag ogillar ju att åka båt. Å sen att ha mina prinsar hemma kommer kännas konstigt. Minns hur nervös jag var då vår älskade vän E var barnvakt då jag å älsklingen skulle på bio. Å nu ska vi va borta lite mer än ett dygn! Hur kommer detta att gå? Vet ju att de e i tryggt förvar det är inte som oroar mig. Utan hur tom jag kommer känna mig utan dom.

Ne nu blir det att fortsätta mysa i soffan!

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards